رئیس پلیس اداره تصادفات کشور، در تشریح محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان هفته از ممنوعیت تردد انواع وسیله نقلیه در محور کرج- مرزن‌آباد و همچنین ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در شش محور خبر داد.

سرهنگ اسفندی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، در تشریح محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اظهار داشت؛ تردد انواع تریلر و کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 الی 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

به گفته این مقام مسئول انتظامی؛ همچنین، تردد کلیه تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14:30 الی ساعت 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه کشور در محل تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 17:30 الی 24 روز جمعه 22 آذرماه از  15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 وز جمعه 22 آذرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ اسفندی، در ادامه تصریح کرد: همچنین، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 20 آذرماه الی 24 روز جمعه 22 آذرماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.
وی افزود: تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 الی 24 روز جمعه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس اداره تصارفات پلیس راه کشور، خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به‌طور شبانه‌روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی به هموطنان است.


انتهای‌پیام/
برچسب ها: محدودیت ، پلیس راه ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.