عصر جمعه 22 آذر ماه، نمایشگاه متفاوت و منحصر به فردی از آثار "اداک جمشید زاده" در گالری یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می یابد .

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران؛ عصر جمعه 22 آذر ماه، نمایشگاه متفاوت و منحصر به فردی از آثار «اداک جمشید زاده » در گالری یک فرهنگسرای نیاوران گشایش می‌یابد . 

در این نمایشگاه 85  اثر به معرض تماشا گذاشته می شود که 45 تابلو با تکنیک قهوه روی بوم به نمایش در می آیند . این آثار طی ریختن قهوه روی بوم و استخراج فیگورهایی در فضای آبستره خلق شده اند . جمشید زاده در کنار رنگ قهوه ای، قهوه و نسکافه از همنشینی رنگ‌هایی چون فیروزه‌ای و طلایی بهره گرفته است. 

هنرمند در کنار آثار جدید دیده نشده‌اش، آثاری را از دوره های  قدیمی کاری اش نظیر اکسپرسیونیستی های کارت پستالی و مینیاتور های پیشین خود را به تماشا می‌گذارد.

اداک جمشید زاده متولد 1359 اردبيل است و تا کنون یازده نمایشگاه انفرادی در ایران ، ترکیه ،آلمان ،... برپا نموده و شرکت در ده ها نمایشگاه گروهی را در کارنامه خود دارد . وی کارگاه های آموزشی مختلفی را در زمینه نقاشی با قهوه در موزه هنرهای معاصر ،نمایشگاه کتاب سال، اولین جنبش هنرمندان معاصر در وزارت کار و... برگزار کرده است .

نمایشگاه نقاشی با قهوه "اداک جمشیدزاده" تا تاریخ سی ام آذر ماه در گالری یک فرهنگسرای نیاوران دایر می باشد و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل 14 تا 19 از این آثار دیدن نمایند. 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار