رئيس سازمان ليگ فوتبال برتر كشور گفت:به اعتقاد من قرعه تراكتورسازي از ديگر تيم‌ها سخت‌تر است.

مهدی تاج در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا گفت: به نظر من قرعه خوبی برای ما به دست آمده و باید تلاش کنیم تا نتیجه‌های که کسب می‌شود در خور نام و شان کشورمان باشد. در بین تیم‌های ایرانی قرعه تیم تراکتورسازی به نسبت سخت‌‌تر است و این تیم باید خود را برای بازی‌های سنگین و جانانه حاضر کند.
 
رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: به قرعه اعلام شده 2 ایراد وارد است. یکی از آنها حضور 2 تیم ازبک در مرحله پلی آف است که اگر هر دوی اینها بتواند به مرحله گروهی صعود کنند آن وقت شرایط به گونه‌ای رقم خواهد خورد که 2 تیم از یک کشور در یک گروه حضور دارند. مسلماً این اتفاق، خوشایند نخواهد بود. ایراد بعدی که می‌توان گرفت بازی‌های اردیبهشت ماه دیگر قهرمانان آسیا است که با برنامه‌های تیم‌ها تداخل دارد. امیدوارم هر چه سریعتر و با تعامل بین طرفین این مشکلات نیز حل شود.
 
تاج در خصوص بازی‌های تدارکاتی پیش روی تیم ملی اذعان داشت: مسلماً تا پیش از سال جدید یک بازی تدارکاتی را خواهیم داشت ولی تاکنون نام آن تیم مشخص نشده است. امیدوارم همه اقدامات لازم صورت گیرد تا تیم ملی کشورمان با فراغ بال و آمادگی کامل عازم برزیل شود.

انتهای پیام/
 
 

برچسب ها: تاج ، فدراسیون ، قرعه کشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار