رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران از قطعی شدن ۴ سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مهدی تاج امروز اعلام کرد با توجه به اقدامات انجام شده، 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش از این سهمیه کشورمان در این مسابقات به 1+3  کاهش یافته بود.

از نظر امتیازی ایران پس از ژاپن که 935 امتیاز گرفته با 908 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و کره با 877 امتياز سوم شد و عربستان با 869 امتياز در رده چهارم قرار گرفت.
 
به غير از کشورمان، ژاپن، کره، عربستان 4 سهميه مستقيم به ليگ قهرمانان آسيا دارند و 15 باشگاه کشورمان مجوز حرفه اي را از کنفدراسيون فوتبال آسيا دريافت کردند.
 
امارات با 848 امتياز و سهميه 1+3 ، قطر 2+2 ، چين با 843 امتياز 1+3 ، استراليا با 804 امتياز 1+2 ، ازبکستان با 643 امتياز 1+2 و تايلند با 601 امتياز 2+1 در رده هاي پنجم تا دهم قرار گرفتند.
 
تاج در اين باره اظهار داشت: از کسب اين امتيازات بسيار خوشحاليم و اين امتيازات براي ما تا کنون بي سابقه بوده است.
 
نکته قابل توجه در امتياز دهي به کشورهاي آسيايي براي ليگ قهرمانان آسيا، ايران از لحاظ بليط فروشي کمترين امتياز را بدست آورد و به گفته تاج قرار است بعد از صحبت هاي نهايي مسئولان سازمان ليگ، افزايش قيمت بليط در دستئور کار قرار بگيرد.
 
تاج درباره مريران عامل باشگاه‌ها گفت: در بند مالکين باشگاه‌هاي ايران تيم هاي پرسپوليس و استقلال بايد مديران عاملشان به صورت تمام وقت در اختيار باشگا‌هايشان باشند.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار