رئیس سازمان لیگ گفت: در جلسه‌ای که دیروز با کادر فنی تیم ملی داشتیم برخی از دغدغه‌های کی روش رفع شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران مهدی تاج در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: دیروز جلسه 3 ساعته‌ای با کمک کمیته داوری و شرکت همه هواداران لیگ دسته یک و لیگ برتر و کمک داوران برگزار شد که در خصوص موارد زیادی صحبت شد و برخی داوران نیز گلایه‌های خود را مطرح کردند.

وی افزود: ما معتقدیم داوران قشر پاک، متدین و زحمتکش حقوق ناچیز هستند در هر بازی 500 هزار تومان به داوران دادیم و این مبلغ اصلا قابل مقایسه با سایر پرداخت‌ها در فوتبال نیست. اما داوران هم گفتند که با دریافت یک ریال حقوق هم در زمین بهترین قضاوت خود را خواهند داشت.

وی تصریح کرد: قهرمانی در تست آمادگی جسمانی قبول شد و باید در تست بعدی شرکت کند. من جدولی برای نحوه امتیازات مسابقات داشتم که کشور ما امتیاز بالایی برده است و این توفیقی برای فوتبال کشورمان است که 908 امتیاز از 1000 امتیاز به دست آورده‌ایم و اول در غرب آسیا و دوم در کل آسیا بوده‌ایم.

تاج عنوان کرد: دومین هدفی که داشته‌ایم نحوه برگزاری جام باشگاه‌های آسیا بود این جام دقیقا در فاینال برای جام جهانی می‌افتد. امسال هم این رقابت‌ها مصادف با آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی خواهد بود. دیروز کویت، قطر، امارات و لبنان، بحرین ، عربستان و ... در جلسه‌ای از AFC شرکت داشتند و همه این موارد باید در 5 آذر تصویب شود. در این جلسه قرار بر این شد مرحله اول کشورهای غرب آسیا با هم و شرقی‌ها هم با یکدیگر بازی کند و این به نفع ما خواهد شد.

وی افزود: در این صحبت‌ها مد نظر بود که در مرحله فینال کشورهای شرق و غرب با هم رقابت کنند تا فاصله زیاد کشورها در مراحل اول مشکل‌ساز شود.



وی تصریح کرد: 14 سهمیه غرب و 14 سهمیه شرق آسیا خواهند داشت. اگر امسال هم تغییری در تقویم ندهند فرصتی برای برنامه‌ریزی به وجود خواهد آمد.

وی اظهار کرد: قرار شده تا سرمربیان تیم‌های ملی نیز در تغییر تقویم جام باشگاه‌های آسیا نظر بدهند و اگر موفق شویم به موفقیت جدیدی خواهیم رسید. باشگاه‌های ما وضعیت مالی خوبی ندارند مدیران ما در برخی موارد ناکارآمد جلوه داده می‌شوند.

تاج تاکید داشت: فردا ساعت 11 صبح ما مبادله قرار داد ب همراه اول داریم و سپس با شرکت ایرانسل کار خواهیم کرد. هزینه بخش اس ام اس‌های فوتبالی بین باشگاه‌های تقسیم خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: ما به عنوان لیگ دوم آسیا معرفی شدیم. در 11 معیار متفاوت که جمع امتیازاتشان 1000 بوده، 908 امتیاز گرفته‌ایم. خوشبختانه وضعیت خوبی داریم.

تاج تاکید کرد: نمودار عملکرد ما در آسیا رشد زیادی داشته است در جدول شماره 4 عنوان مثال ژاپن با درصدی افت مواجه بوده است. همه مسئولان در رشد ما کمک کردند.

وی در خصوص بلیت‌ الکترونیکی عنوان کرد: تصمیم ما بر این است که روبروی جایگاه آن را بفروشیم و بلیت کاغذی نفروشیم و متقاضیان باید هرچه سریع‌تر ثبت‌نام کنند. کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز در این خصوص امتیاز ما را بیشتر خواهد کرد. دیروز جلسه‌ای با مسئولان تیم ملی داشتیم و توانستیم برخی دغدغه‌های کی روش را برطرف کنیم .ولی بازیکنان خوبی و اردوها و بازی‌های تدارکاتی مطلوبی مد نظر دارد ما هم لیگ را تا 20 فروردین تمام کرده و در اختیار کی روش قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: از 14 روز قبل از جام جهانی تا یک روز قبل اوت روزی 2800 دلار گرفته و بین تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش دارند تقسیم می‌کنند.

وی در خصوص داوران عنوان کرد: مشکلاتی در داوری داریم اما داوران ما بسیار پاک هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید ورزشگاه‌هایمان را بهتر کنیم و نباید خودزنی کنیم و حالا که دوم آسیا شدیم باید تلاش کنیم که عقب‌ برنگردیم و نباید گول این امتیاز بالا را بخوریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تاج ، فوتبال ، کی روش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار