اسامی تیم فوتبال ستارگان پرسپولیس عصر امروز اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: یکی از مهمترین موضوعات برگزاری دیدار ستارگان پرسپولیس و میلان انتخاب اعضای تیم ستارگان پرسپولیس بوده است. در این باره ابتدا نشستی با حضور رویانیان مدیر عامل باشگاه با علی پروین و دیگر اعضای کمیته فنی پرسپولیس برگزار شد و تبادل نظرهایی صورت گرفت.

وی افزود: رویانیان از پروین و پیشکسوتان حاضر در جلسه درخواست کرد ملاک انتخاب نفرات، موافق بودن و مخالف بودن آنها با مدیر عامل باشگاه نبوده بلکه اعضای تیم و سیستم انتخاب نفرات به گونه‌ای باشد که همه جوانب در نظر گرفته شود. در این جلسه علی پروین تاکید کرد؛ می‌بایست قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، نشستی با پیشکسوتان دهه 40 و 50 پرسپولیس که بانیان شکل‌گیری و راه‌اندازی تیم فوتبال پرسپولیس بوده‌اند برگزار شود تا دیدگاه‌های آنها درباره چگونگی انتخاب تیم مشخص شود.

قدوسی در ادامه گفت: این طرح علی پروین با موافقت و استقبال محمد رویانیان همراه بود. در همین راستا روز سه‌شنبه نشستی با حضور بیوک وطنخواه، حسین کلانی، حمید جاسمیان، محمود خوردبین، فریدون ممبینی، فریدون معینی و هادی طاووسی با محوریت علی پروین برگزار شد و این موضوع از سوی آقای پروین با بزرگان تاریخ پرسپولیس در میان گذاشته شد. آنها دیدگاه‌ها و نظرات خود را مطرح کردند و پس از آن در جلسه امروز نیز دیدارها و گفتگوهایی بین علی پروین با این بزرگان برگزار شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس تصریح کرد: بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس در تماس‌های تلفنی با پروین در جریان انتخاب نفرات قرار گرفته و نسبت به انتخاب‌های انجام شده موافقت خود را اعلام داشتند و نفراتی را پیشنهاد دادند که با استقبال پروین همراه بود و در لیست گنجانده شدند. علی پروین در مشورت با بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس تدابیر جالبی را برای تیم ستارگان پرسپولیس در نظر گرفته که اعلام خواهد شد.

حسین قدوسی در ادامه افزود: پروین که در مصاحبه‌های خود عنوان کرده بود که این بازی می‌تواند بهانه‌ای برای همدلی و اتحاد هر چه بیشتر اعضای بزرگ خانواده پرسپولیس باشد، با تدابیری که در نظر گرفته توانسته این هدف و ایده را اجرایی و عملیاتی کند. محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز شب گذشته و صبح امروز با علی پروین در تماس بود و بدون اینکه از وی جویا شود چه نفراتی در لیست هستند، از تلاش‌های پروین و برنامه‌ریزی‌های وی و همچنین بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد. علی پروین از عصر روز گذشته تا امروز در جلسات متعدد و تماس‌های تلفنی با بزرگان دهه 40 و 50 پرسپولیس درباره انتخاب نفرات با آنها مشورت کرده و برنامه‌هایی را مد نظر دارد که اعلام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس خاطرنشان کرد: علی پروین لیست اولیه را در اختیار باشگاه قرار داده و تا ساعاتی دیگر لیست نهایی را در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار می‌دهد تا این لیست منتشر شود. برای تیم ستارگان پرسپولیس سه جلسه تمرین در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌های ویژه‌ای برای خداحافظی مهدوی‌کیا و تجلیل از دایی، باقری و هاشمیان و همچنین کنفرانس‌های خبری و سایر برنامه‌ها در نظر گرفته شده که هر یک از آنها پس از تصمیم نهایی اعلام خواهد شد.

حسین قدوسی گفت: مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با عقد قراردادی با شرکت کانون ایران نوین حامی برگزاری این مسابقه منابع مالی این بازی را تامین کرده و باشگاه پرسپولیس متحمل هیچ هزینه‌ای نخواهد شد و حتی برآوردها نشان می‌دهد که می‌توان ضمن تامین هزینه‌ها درآمدزایی کرد که بخشی از عواید حاصله صرف امور خیریه خواهد شد و درباره چگونگی هزینه کردن بخش دیگر درآمدها تصمیم‌گیری می‌شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه افزود: جلسات ستاد برگزاری این مسابقه عصر هر روز در باشگاه و با مدیریت بهروز منتقمی قائم مقام باشگاه که مدیر برگزاری مسابقه نیز می‌باشد برگزار می‌شود و کمیته‌های تبلیغات، بازرگانی و امور رسانه‌ای با مسوولیت مدیر روابط عمومی باشگاه، کمیته پشتیبانی با مدیریت امیر جیرودی رئیس دفتر مدیر عامل، کمیته هواداران با مدیریت حسین فریدونی رئیس کانون هواداران و کمیته تشریفات با مدیریت شاهرخ نورسی و زیر نظر قائم مقام باشگاه فعالیت کرده و محمد رویانیان در گفتگو با بهروز منتقمی در جریان کم و کیف امور قرار می‌گیرد. همچنین آقایان استیلی، پورحسن، اسماعیلی و سالارکیا مدیران شرکت پیشکسوتان و معاونت‌های ورزشی، حقوقی و فرهنگی باشگاه نیز درباره امور تخصصی معاونت‌های خود در این بازی نظارت دارند.

قدوسی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس مسوولیت امور برگزاری این مسابقه را در ورزشگاه آزادی به مهدی تاج و سازمان لیگ واگذار کرده و رئیس سازمان لیگ نیز در جلساتی با علی کاظمی، غلامرضا بهروان و حجت‌ا... بهمنی برخی امورات به آنها سپرده شده و بهروان مدیر کمیته برگزاری مسابقات به عنوان مدیر میدانی این دیدار انتخاب شده است.

وی گفت: رویانیان با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، مسعود مرادی داور بین‌المللی و بازنشسته را به عنوان داور این مسابقه معرفی کرده و از رئیس سازمان لیگ درخواست کرده است در گفتگو با کمیته داوران، داور چهارم، کمک‌ها و ناظر داوری بازی از سوی کمیته محترم داوران انتخاب شوند. رویانیا در این نامه درخواست کرده تیم داوری که مسعود مرادی را همراهی می‌کنند نفراتی باشند که داور بین‌المللی بوده و در سال‌های اخیر بازنشسته شده‌اند. باشگاه پرسپولیس در حاشیه این بازی از تیم داوری تجلیل خواهد کرد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: پرسپولیس ، میلان ، اسامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۱۳:۲۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
پرسپولیس استقلال و بجایهانکه شیش هیچ کنه باید ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۹۹ انقد هیچ کنه
آخرین اخبار