برنامه «زنده باد زندگي» به تهيه‌كنندگي محمدجعفر خسروي از امشب با آيتم تازه‌اش،به خانواده‌هاي ايراني مشاوره ژنتيك مي‌دهد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، «خانواده سالم» نام آيتم جديدي است كه از امشب با حضور سيد علي تقويان، موسس و مديرعامل بنياد پيشگيري از معلوليت‌هاي مادرزادي و ژنتيك خراسان‌رضوي و دكتر مجيد مجرد متخصص ژنتيك پزشكي از برنامه «زنده باد زندگي» از شبكه دو پخش مي‌شود .اين آيتم دوشنبه هر هفته با موضوع مشاوره ژنتيك در سالم‌سازي جمعيت پخش خواهد شد.
 
برنامه «زنده‌ باد‌ زندگي» امشب ميزبان روح‌الله نجفي دانشجوي موفق در عرصه‌هاي قرآني علمي، فرهنگي و ادبي و خانواده‌اش مي‌شود، محمد جعفر خسروي  امشب در گفت‌وگو با اين نخبه جوان و خانواده‌اش به واكاوي نقش خانواده در موفقيت فرزندان مي‌پردازد.  
 
روح الله نجفي  متولد 22 بهمن سال 71 است، او علاوه بر نويسندگي در حوزه‌هاي ادبي وهنري، تاليفات متعددي نيز در حوزه روانشناسي و مهارت‌هاي رفتاري داشته است.
 
گفتنی است، "زنده باد زندگي" كاري از گروه خانواده شبكه دو سيماست كه با هدف ترويج سبك زندگي ايراني – اسلامي توليد مي‌شود.اين برنامه به تهيه‌كنندگي و اجراي محمدجعفر خسروي،يك‌شنبه تا چهارشنبه هر هفته،پس از گفت‌وگوي ويژه خبري روي آنتن تلويزيون مي‌رود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار