مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه، گفت: بیش از هزاران نفر از نیروهای قرآنی ما که متمسک به کلام الله مجید هستند، با ماشه قرآنی، دشمن زبون را به رعشه انداختند.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در این نیرو که در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) با حضور آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان برگزار شد اظهار داشت: بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم و اذان کارکنان نیروی هوافضای سپاه در 17 اذرماه با حضور جمع گسترده‌ای از کارکنان و سربازان غیور نیروی هوا فضای سپاه که بالغ بر 200 نفر به عنوان خلاصه مجموعه قرآنی این نیرو هستند، برگزار شد.
 
وی افزود: بیش از هزاران نفر از نیروهای قرآنی ما که متمسک به قرآن کریم هستند، با ماشه قرآنی، دشمن زبون را به رعشه انداختند.
 
زمانی تصریح کرد: این مسابقات در 11 رشته از جمله اذان، تلاوت تحقیق، تلاوت ترتیل و رشته های متنوع حفظ کلام الله مجید خوشبختانه در سطح بسیار خوبی برگزار شد و بهترین اساتید بین المللی به عنوان هیئت داوران حضور داشتند که سطح مسابقات مورد رضایت آنها قرار گرفت.
 
مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه در پایان خاطرنشان کرد: خانواده کارکنان هوافضای سپاه مقام اول را در سومین دوره مسابقات قرآنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کسب کرده اند که افتخار بزرگی است.
 
گفتنی است؛ در پایان این مراسم هدایای نفرات برتر مسابقات قرآنی نیروی هوافضای سپاه توسط آیت الله جنتی و سردار حاجی زاده به این نفرات اهداء شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: معاونت ، تبلیغات ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار