رئیس پلیس شماره گذاری را‌هور نا‌جا از بهره برداری از 2 مرکز تعویض پلاک در سال جاری خبر داد.

سرهنگ روحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در حال حاضر در شهر تهران 7 مرکز تعویض پلاک است که مراکز تعویض پلاک میثم، خاوران، اتحاد، الغد‌یر و شکوفه مختص کلیه و‌سائل نقلیه و مراکز یادگار و خلیج مختص موتور سیکلت ها است.

این مقام مسئول انتظامی افزود: مرکز تعویض پلاک الغد‌یر جدیدی که از نظر وسعت بعد از مرکز شماره گذاری میثم بزرگترین مرکز به شمار می رود و مساحت آن 24 هزار متر مربع و گنجایش پارکینگ آن 700 دستگاه خودرو هاست،تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و مرکز تعویض پلاک چیتگر‌ در مرکز خرید و فروش چیتگر‌ تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص نحوه انتخاب پلاک خودرو به صورت سیستمی عمل می شود و کاربر ما اطلاعات مالک و وسیله نقلیه مالک را به سیستم می دهد و سیستم پلاکی را که زوج یا فرد است به ترتیب به مالک خودرو اختصاص می دهد و امکان فروش پلاک های خاص نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: پلاک ، تعویض ، الغدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علي نجفي
۱۶:۴۴ ۱۰ تير ۱۳۹۳
مرکز تعویض پلاک خودرو الغدیر به عنوان بزرگترین مرکز تعویض پلاک مکانیزه خاورمیانه در بلوار یافت آباد پایتخت افتتاح شد ولي چه فايده وقتي شما اطلاع رساني نمكنيد مانند همراه اخبار ترافيكي آدرس مراكز جديد تعويض پلاك خودرو راهم اعلام كنيد .
Iran (Islamic Republic of)
بهاره
۱۶:۲۱ ۱۰ تير ۱۳۹۳
سلام چرا شما وقتي مركزي افتتاح مي كنيد از طريق رسانه ملي اعلام نميكنيد تا مردم بتوانند از امكانات شهرستانشان استفاده كنند من ساكن اسلامشهرم ولي امروز تازه متوجه شدم تعويض پلاك دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
باید به اداره پست منطقه مراجعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
صمد قربانی
۲۱:۴۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.برای تعویض پلاک کارت ماشین را داده ام و گفتند که 1 هفته بعد می فرستند با پست ولی 3 هفته گذشته و هنوز خبری نشده ! باید چه کاری انجام داد؟
آخرین اخبار