استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چهره شهر زاهدان را گرد و غبار بسیاری فراگرفته است که با مشارکت مردم و برنامه ریزی صحیح در راستای توسعه کیفی و کمی امکانات باید این غبار را زدود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زاهدان.، هاشمی در مراسم معارفه شهردار جدید زاهدان در تالار اجتماعات خاتم استانداری افزود: رساندن مناطق به وضعیت برابر و همچنین دور شدن از نگاه ویژه به مرکز شهر و برقراری عدالت در توزیع امکانات باید در دستور کار و اولویت های شهرداری قرار گیرد.

هاشمی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در نقطه مرکزی شهر و در مسیر عبور مسئولان امکانات در نقطه اوج و در حاشیه ای شاهد وضعیت نامطلو بی هستیم که دور از انصاف است.

وی اشاره به نقش محوری مردم در ساخت و توسعه شهر اظهار داشت: شوراهای اسلامی به‌درستی و در راستای خدمت به مردم باید گام برداشته و در اداره شهر کار خود را بر اساس رضایت مردم ارزش‌گذاری کنند.

استاندار در جمع مدیران و کارکنان شهرداری زاهدان بیان داشت: اعضای شورای شهر و سایر مسئولان اجرایی در دستگاه‌های اجرایی باید به خاطر داشته باشند که مردم با تفویض اختیارات خود آنان را در این مسند نشانده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه باید بستر کاری به گونه‌ای برنامه‌ریزی و اجرا شود که زمینه حضور حداکثری مردم را در تصمیمات اجرایی فراهم کند افزود: هر میزان فاصله سازمان‌ها و مردم با شورای شهر، استان و یا بخش ها زیاد شد به معنای از دست رفتن بخشی از فرصت ها محسوب می شود./س

انتهای پیام/

 
برچسب ها: زاهدان ، غبار ، زدایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.