سرکنسول روسیه در استان گیلان از مزیت های اقتصادی ، صنعتی و گردشگری منطقه انزلی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، سرپرست معاونت اقتصادی و سرمايه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی در نشست با هیأت روسی گفت : امكان سرمايه گذاری و ثبت شرکت با مالکیت۱۰۰ درصد خارجی ، بستر بی نظیری جهت بهره برداری سرمایه گذاران خارجی است .

سید ابراهیم سقائی افزود: احداث بندر كاسپين برای توسعه منطقه و افزايش مبادلات بازرگانی از اهميت ويژه ای برخوردار است و نقش مهمی در توسعه مبادلات تجاری و صنعتی استان در سال های آینده دارد.

ماکسیم بارانوف ؛ سرکنسول روسیه در استان گیلان هم در این نشست ضمن ابراز خرسندی از بازدید و آشنایی با ظرفیت های منطقه آزاد انزلی گفت: فرصت های سرمایه گذاری منطقه به خصوص بندرکاسپین را به سرمایه گذاران روس معرفی می کنیم .

وی منطقه آزاد انزلی را از مناطق بسيار مناسب و مستعد برای جذب سرمايه گذاران کشور روسيه اعلام کرد و یاد آور شد: باید از ظرفيت های قانونی و ترانزیتی این منطقه برای افزايش مبادلات تجاری و بازرگانی بهره برد.

راه های توسعه مناسبات تجاری ، صنعتی و بازرگانی ، سرمايه گذاری در زمینه های گردشگری و تأسیس شعب یا نمایندگی بانک ها و یا شرکت های بیمه روسی در منطقه آزاد انزلی از جمله مسائلی بود که در دیدار بین سرکنسول روسیه در گیلان و سرپرست معاونت اقتصادی و سرمايه گذاری سازمان منطقه آزاد انزلی بررسی شد ./.س

انتهای پیام
برچسب ها: منطقه ، آزاد ، انزلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.