محمد عظیمی، مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی از گشایش یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب سمنان در تاریخ 14 آذرماه خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان، محمد عظیمی، مدیر عامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی  از گایش دویست و چهل و هفتمین نایشگاه کتاب استانی در سمنان خبر داد و گفت: این نمایشگاه کتاب یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب استان سمنان محسوب می‌شود و 28 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.  
 
وی درباره محل برگزاری این نمایشگاه گفت: نمایشگاه در ورزشگاه غدیر سمنان برپا می‌شود که محل مناسبی برای برپایی این نمایشگاه تشخیص داده شده‌است. با توجه به وسعت و جمعیت استان سمنان 120 غرفه کتاب را در آنجا دایر می‌کنیم و 250 ناشر و نمایندگی از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند و تازه‌های نشر خود را عرضه می‌کنند. همچنین 9 ناشر استانی هم از سمنان در این نمایشگاه حضور دارند.
 
عظیمی با اشاره به تعداد کتاب‌های عرضه شده در یازدهمین دوره نمایشگاه استان سمنان گفت:‌ 28 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه عرضه می‌شود و دویست میلیون تومان بُن هم در نمایشگاه توزیع می‌شود. کتاب‌ها با تخفیفی 40 درصدی (20 درصد ناشر و 20 درصد بُن) عرضه می‌شود.
 
مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی همچنین از برگزاری برنامه‌های جنبی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: غرفه ویژه‌ای را برای کتاب‌های عاشورایی داریم. همچنین برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و دانش‌آموزان ترتیب داده شده‌است. شش نشست نقد و بررسی کتاب را خواهیم داشت و نشست‌هایی با عناوین شعرهای آیینی هم در نمایشگاه برگزار خواهد شد.  
 
یازدهمین نمایشگاه کتاب سمنان از 14 تا 20 آذر ماه در ورزشگاه غدیر سمنان برگزار می‌شود. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 به‌روی علاقه‌مندان گشوده خواهد بود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار