هنرمند گرافیست کشورمان گفت: برای بهبود وضعیت زیبا سازی و مبلمان شهری تهران و شهرستانهای این استان نخست باید ابعاد مختلف شهرسازی یه استاندارد های بین المللی نزدیک شود.

شیوا شریفات سلمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :در سال های اخیر برای معرفی آثار هنرمندان کشور در قالب هنر های تجسمی نمایشگاه ها و گالری های مختلفی در زمان های متفاوت با مدیریت های خاص برگزار شد که آثار و پیامد های آن به روشنی برای همگان نمایانبه ویژه قشر هنرمند و آشکا ر است .

وی در ادامه این مطلب افزود :در مسیر برپایی نمایشگاه ها در بخش هنر های تجسمی به عنوان حرکتی فرهنگی با تصمیم گیرنده های مختلف در این رابطه فقط شاهد اقدامی فیزیکی درمعرفی آثار هنرمندان به مخاطبان خاص هنرهای تجسمی بودیم .

این هنرمند گرافیست کشورمان با اشاره به برگزاری نمایشگاهها و هفته های فرهنگی تصریح کرد :اقداماتی نظیر برگزاری نمایشگاه ها در رشته های مختلف و هفته های فرهنگی جهت هر چه بیشتر شناخته شدن فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی به مردم از جمله اتفاقات خوب و مثبت در بدنه فرهنگ و هنر کشور محسوب می شود .

شریفات سلمانی با تاکید برابزار لازم برای بهبود شرایط زیباسازی تهران و شهرستانهای این استان اظهارداشت:برای بهبود وضعیت زیبا سازی و مبلمان شهری تهران و شهرستانهای این استان نخست باید ابعاد مختلف شهرسازی یه استاندارد های بین المللی نزدیک شود تا از این طریق بتوانیم در بحث زیباسازی شهر با طراحی های زیبا و جذاب به استاندارد ها و اصول برون مرزی در این بخش دست پیدا کنیم/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.