جشنوار‌های کتاب و شعر مقاومت برگزار شده با مسئولیت بهروز اثباتی پس از گذشت حدود یک ماه از اتمام برگزاریشان امروز در مرحله جمع بندی قرار گرفته اند.

بهروز اثباتی، دبیر جشنواره های کتاب و شعر مقاومت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به آنکه در روز های عزاداری سالار شهیدان، امام حسین(ع) حجم کاری دست اندرکاران برگزاری جشنواره‌های ادبی مقاومت را تا اندازه زیادی کاهش یافته افزود: درحال  حاضر پرونده نیمه بازی جشنواره های کتاب و شعر مقاومت به مرحله جمع‌بندی رسیده است.

به گفته دبیر جشنواره های ادبی مقاومت، این پرونده ادبی و فرهنگی در مرحله بعدی به ارائه پیشنهادهایی برای برگزاری دوره بعدی جشنواره های کتاب و شعر مقاومت منجر می‌شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توان بخشی از نتایج به دست آمده از جمع بندی های شکل گرفته را رسانه ای کرد، اظهار داشت: تصمیم بر آن بوده که تا پایان جمع بندی‌های موردنظر هیچ خبری در این مورد رسانه‌ای نشود.

گفتنی است که به گمان برخی از صاحبنظران آشنا با رموز و مؤلفه‌های موفقیت جشنواره ‌های ادبی، جمع بندی فعالیت دوره های پیشین برگزاری یک جشنواره و ارائه پیشنهاد هایی بر اساس این جمع بندی به مسئولان  برگزاری دوره بعدی جشنواره موردنظر باعث موفقیت کیفی و کمی هرچه بیشتر یک جشنواره می‌شود.

انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار