رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی گفت: ارتقای بخش چاروسا به شهرستان، مطالبه به حق مردم این بخش است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی تصریح کرد: اعضای شورای چهارم با تعامل و در کمال صحت در توسعه هر چه بیشتر شهر قلعه‌رئیسی تلاش می‌کنند.

وی بخش چاروسا را دارای فاکتورها و شاخص‌های ارتقا به شهرستان دانست و افزود: این بخش با جمعیت شهری بالغ بر 22 هزار نفر و 135 هزار کیلومتر مربع وسعت منطقه، استحقاق شهرستان شدن را دارد.

الهامی با بیان اینکه مکاتباتی درباره ارتقای بخش با نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است تصریح کرد: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز در نامه‌ای به وزیر کشور رایزنی‌هایی در این باره داشته است.

رئیس شورای شهر قلعه‌رئیسی ابراز داشت: ارتقای جایگاه این شهر در توزیع اعتبارات ملی و منطقه‌ای از یک سو و استقرار ادارات و دستگاه‌های مختلف در این منطقه از سوی دیگر باعث می‌شود که رشد و تعالی آن شتاب بیشتری به خود بگیرد.

الهامی با اشاره به محرومیت بخش چاروسا در زمان قبل از انقلاب اذعان داشت: قبل از انقلاب از داشتن امکانات زیر بنایی محروم بود اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزشمندی ارائه و زیرساخت‌های مناسبی در این منطقه ایجاد شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: با این وجود، گازرسانی مشکل حاد این منطقه است و مردم خواستار توجه ویژه مسئولین شهرستان و استانی به رفع این مشکل هستند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: چاروسا ، شهرستان ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.