رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس گفت:با توجه به پرورش انسانهای صالح و شایسته به عنوان وظیفه این نهاددرراستای پیشبرداهداف وزارت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت می کنیم.

حسین علی سلیمانی فردر گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران رودهن گفت:هدف اموزش و پرورش در زمانه های تربیتی و آموزشی به عنوان جنبه های اصلی وظایف تعریف شده برای این نهاد آموزشی کشور پرورش و ساختن انسانهای صالح و شایسته برای آینده جامعه در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه ها است.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به وضعیت اموزش در شهرستان پردیس تصریح کرد :در حوزه نظارت اداره آموزش و پرورش در شهرستان پردیس 100مدرسه به ترتیب 57مدرسه ابتدایی و25دبیرستان مرحله اول (راهنمایی )و11دبیرستان مرحله دوم و دومدرسه فنی حرفه ای وچهارکاردانش و یک مدرسه استثنائی با وجود 841کلاس درس و حدود 22هزار و564دانش آموز باوجود 1500معلم وجود دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان پردیس با تاکید بر فعالیت این نهاد در راستای اهداف تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد:معلمین و سیتم تربیتی و آموزشی شهرستان پردیس در راستای پیشبرداهداف وزارت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت فعالیت خود را انجام می دهد.

سلیمانی فر در خاتمه اظهارداشت :17روستای شهرستان هم در قالب سیستم مدیریتی آموزش و پرورش برای بهرهمندی از اینگونه خدمات قرار دارند.

انتهاي پيام/ ش ک
برچسب ها: اهداف ، وزارت ، تعلیم ، تربیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.