استاد حوزه علمیه قم گفت: کارهای فردی و اجتماعی باید برای خدا انجام شود و اگر ما محور همه کارها را خدا قرار دهیم به تدریج همه کارهای ما رنگ خدایی می‌گیرد و موفقیت بیشتری کسب می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله سید محمد علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای جشنواره فیلم بسیج با عنوان بال زرین گفت: کارهای دنیا به 2 قسمت تقسیم می‌شود، برخی کارها به صورت فردی و برخی کارها به صورت اجتماعی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارهای فردی وابسته به خود انسان است و کارهای اجتماعی وابسته به فرد نیست بلکه اعضای گروه در آن نقش دارند.

استاد حوزه علمیه قم عنوان کرد: کارهای فردی و اجتماعی باید برای خدا انجام شود و اگر ما محور همه کارها را خدا قرار دهیم به تدریج همه کارهای ما رنگ خدایی می‌گیرد و موفقیت بیشتری کسب می‌کنیم.

وی با اشاره به «آیه الله الصمد» گفت: این آیه به این معناست که وجود مبارک حضرت احدیت نیاز به هیچ چیزی ندارد.


 

33

مرگ شهروند قمی بر اثر برخورد با خودروی سواری

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت:‌ بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده یک نفر جان خود را از دست داد.

Tweet

محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با تشریح این حادثه اظهار داشت:‌ ساعت 12:50 روز گذشته طی تماس با سامانه 115، این مرکز با اطلاع از حادثه برخورد یک ‌دستگاه خودروی سواری با عابر پیاده در بلوار الغدیر بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور پرسنل مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی در محل حادثه، متوجه شدند که این حادثه به علت بی‌احتیاطی راننده سواری رخ داد و متاسفانه مرد 50 ساله‌ای در دم جان خود را از دست داده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم عنوان کرد: متاسفانه در چند ماه گذشته در بلوار الغدیر شاهد حوادث تلخ و جبران‌ناپذیری بوده‌ایم و بالاترین آمار تلفات جانی را به خود اختصاص داده است.

باقری در ادامه برخورد سواری، موتور و اتوبوس در میدان امام خمینی با پنج مجروح را از حوادث قابل ذکر دیگر روز گذشته دانست./ز

برچسب ها: قم ، کار ، هایمان ، محوریت ، خداوند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.