رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان کشور گفت: آذربایجانشرقی قطب پژوهش در شمالغرب کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،دکتر حسن زاده در نشست مشترک مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان ، معاونین ، مشاورین و کارشناسان با شورای پژوهش اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی افزود : آذربایجانشرقی یکی از استانهای فعال ، پیش رو و کار آمد در زمینه پژوهش ، تحقیق و آسیب شناسی در منطقه و کشور بوده و این استان را محور رصد فعالیتهای پژوهشی در شمالغرب کشور بر اساس ظرفیت و توانمند ها قرار داده ایم.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان کشور در ادامه بیان کرد : یکی از اصول اصلی در این مرکز تحقیقات و پژوهش های کاربردی و عملیاتی با دوره زمانی شش ماهه بوده و بصورت میدانی بوده و تا حدودی تحقیقات دانشگاهی جوابگوی نیاز ورزش کشور نیست.

وی افزود : عصر حاضر عصر ایده پردازی و سماندهی اطلاعات و دانش های کسب شده است و داش تولیده شد در جهان را محققان کشورمان بایستی برای تعالی کشور استفاده کنند و ورزش در این امر مستثنی نیست.

دکتر حسن زاده تصریح کرد : مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان استقلال پژوهش و تحقیقات را به شوراهای پژوهش استانها داده تا با اولویت بندی نیازهای بومی و محلی و استانی خویش خصوصا نیازهای بخش جوانان ، گره گشای مشکلات ورزش و جوانان باشند./ش

برچسب ها: قطب ، پژوهش ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.