شهردار منطقه۲۲ گفت:با راه اندازی ساختمان جدید پلیس راهور در منطقه ۲۲،ستاد ترخیص خودرو در محدوده شمال غرب تهران مستقر می شود.

حسین مرادی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  در این باره افزود:با افتتاح ساختمان جدید پلیس راهور در منطقه۲۲ افزون بر فراهم شدن زمینه فعالیت هرچه بیشتر پلیس راهنمایی و رانندگی در محدوده شمال غرب تهران ، ستاد ترخیص خودرو همچنین واحد اعتراض به خلافی خودروها در این ساختمان مستقر خواهند شد.

وي تصريح كرد: این ساختمان با زیر بنای بیش از یک هزار متر مربع در ۵ طبقه و در ضلع جنوب شرقی مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) واقع در خیابان یاسمن جنوبی- نبش خیابان طوبی واقع شده است و شهرداری منطقه افزون بر خرید این ساختمان، تجهیز آن را نیز به عهده دارد.

وي خاطرنشان كرد: این ساختمان بزودی پس از تجهیز، در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه ۲۲ قرار خواهد گرفت تا خدمات و فعالیتهای پلیس راهور در محدوده شمال غرب تهران گسترش یابد ، گفتني است این موضوع در جلسه مشترک سردار رحیمی رییس پلیس راهور تهران بزرگ با شهردار منطقه ۲۲ ، معاون و مدیران حوزه حمل و نقل و ترافیک همچنین سركلانتر غرب تهران و رئيس راهنمايي و رانندگی منطقه و كارشناسان و معاونان راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ مطرح شد.
برچسب ها: گسترش ، راهور ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.