مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز صادرات این شرکت تا آخر آبان امسال را 36 هزار تن به ارزش یکهزار و 408 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: صادرات سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی 83 درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، صدری اعلام کرد: صادرات هشت ماه این شرکت در سال جاری از نظر ارزش 2.3 برابر نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

وی میزان تولیدات این شرکت در همین مدت را 420 هزار تن اعلام کرد و افزود: 197 هزار تن از این میزان تولید قابل عرضه به صنایع پایین دستی بود.

مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز با اشاره به اینکه در سال جاری 229 هزار تن فراورده های پتروشیمی به صنایع پایین دستی عرضه شده است، گفت: 32 هزار تن بیش از تولیدات قابل عرضه امسال و از محل تولیدات سال های گذشته به واحدهای پایین دستی ارایه شده است.

صدری میزان صادرات این شرکت در آبان ماه امسال را چهار هزار و 300 تن به ارزش 163 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: صادرات آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی چهار برابر و از نظر ارزش پنج برابر شده است.

ظرفیت تولید پتروشیمی تبریز750 هزار تن انواع فرآورده های پلیمری و شیمیایی در سال است که علاوه بر تامین نیازهای داخلی به 32 کشور صنعتی جهان صادر می شود./ز

برچسب ها: افزایش ، صادرات ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.