گوردون داف روزنامه نگار مشهور آمریکایی سخنان میشل باکمن نماینده زن کنگره آمریکا که خواستار حمله به تاسیسات هسته ای ایران شده بود را دیوانه خظاب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛"گوردون داف" روزنامه نگار مشهور آمریکایی و رئیس تحریریه پایگاه خبری "جنگجویان قدیمی امروز" درخواست "میشل یاکمن" نماینده زن کنگره آمریکا مبنی بر حمله نظامی به تاسیسات هسته ای ایران را که بر خلاق توافق هسته ای هفته گذشته میان گروه 5+1 با ایران است، را به شدت محکوم کرد.

داف در مصاحبه با شبکه پرس تی وی گفت:این درخواست جنجال برانگیز است و سخنان باکمن نشان دهنده آن است که موضع گیری خصمانه اسرائیل علیه ایران در ایالات متحده آمریکا از حمایت های سیاسی برخوردار نیست و در نظر بیشتر آمریکایی ها باکمن فردی دیوانه است.

گفتنی است،ميشل باکمن نماينده جمهوريخواه ايالت مينه سوتا در کنگره آمريکا در ادعاهای جنگ‌طلبانه‌ای خواستار بمباران تأسیسات هسته‌ای ایران با وجود توافقامه ژنو شده بود.

باکمن که در یک سازمان صهیونیستی سخن می گفت، مدعی شد تصمیم بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل برای حمله به ایران لازم است و باید تأسیسات هسته ای ایران را بمباران کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار