سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی اشتباهات عجیب از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم در مورد آن چیزی بگویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایي پس از ديدار دو تيم پرسپوليس و تراكتور سازي تبريز در ورزشگاه يادگار امام گفت: داور در دو صحنه می‌توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم چیزی بگویم. به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

 
 
دایی افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.
 
 
وی در مورد رفتار تماشاگران تراکتورسازی یادآور شد: همیشه جو خوبی اینجا حاکم بوده است هواداران تراکتورسازی اگر تلاش کنند از برخی الفاظ در ورزشگاه‌ استفاده نكنند، جو حاکم در ورزشگاه بهتر هم می‌شود. طرفداران آذری همواره رفتار خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری‌هایی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای تدارک تراکتورسازی به نام نصیری داد و فریاد می‌کر .این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند همچنین حرف می‌زنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.

وی افزود: امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل را نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه 64 به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌گيرد و آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.

انتهاي پيام/



برچسب ها: دایی ، تبریز ، آزادی ، برد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اردبیلی
۱۵:۱۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
آقای دایی تو دیگه نزد ما هوادار تراختور ارزشی نداری و نمی تونی برای ما تعیین تکلیف کنی
Iran (Islamic Republic of)
Sajjad
۰۰:۲۱ ۱۰ آذر ۱۳۹۲
منم اردبیلیم .. حرفات منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
مطمئنی نمیخواهی برای این داور بیچاره هم پرونده سازی کنید؟!!!!
آخرین اخبار