سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت:ما امروز بد نبودیم و در 20 دقیقه ابتدایی خیلی هم خوب بازی کردیم حتی برای نیمه دوم ایده داشتیم تا نتیجه را حفظ کنیم.


به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، مجید جلالی پس از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی گفت : به خاطر هزار نفر نباید 60 هزار نفر را تنبیه کرد. وقتی بازی را شروع کردیم تا دقیقه 20 خوب بودیم و این تا زمانی بود که گلر آنها خودش را بی‌مورد روی زمین انداخت. پس از این موضوع، بازی ریتم خودش را از دست داد اما در نهایت توانستیم در این نیمه گل برتری را به ثمر برسانیم. 
 

 
وی در مورد عملکرد ضعیف تراکتور در فصل نقل و انتقالات گفت: برای نیم فصل دوم با حدود 14 بازیکن وارد مذاکره شدیم اما شرایط مشکل بود و باشگاه‌ها بازیکن نمی‌دادند حتی از لیگ یک هم نتوانستیم بازیکن بگیریم  . برایمان مشکل است که هزینه‌های سنگینی را متقبل شویم .
 
 

جلالی گفت: به زمین تمرین احتیاج داریم و اگر می‌خواهیم قهرمان شویم باید همه استان متحد باشند با این حال معتقدم که امیدوارترین و شایسته‌ترین تیم تراکتورسازی است. برخی از بازیکنان به خاطر عدم حضور در دوران بدنسازی و یک سری دیگر مانند علی کریمی و مرتضی اسدی به خاطر شرایط فنی مصدوم شده بوند و همکاری لازم نبود. البته ما هر روز یک جا تمرین می‌کنیم و این کار را مشکل کرده است.

 
وی در مورد کارت‌های زرد و قرمز بی‌مورد بازیکنان تراکتورسازی گفت:‌نباید نگران این مسائل بود. دیدید که در بازی رفت مقابل پرسپولیس سرمان را شکستند و با ارائه یک بازی درگیرانه توانستند پیروز شوند.
 
 
 

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد برخی خصوصیات اخلاقی علی دایی گفت:‌این مسائل به خصوصیات ذهنی، روانی و شخصیتی دایی برمی‌گردد البته او در پرسپولیس کار بزرگی انجام داده و توانسته تغییر نسل ایجاد کند. چون هر مربی شهامت انجام این کار را ندارد آنها در یک برهه زمانی حتی با بازیکنان بزرگ دوازدهم شدند. اما امسال دایی کار باارزشی را انجام داده است.
برچسب ها: جلالی ، تراکتور ، تبریز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار