سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی اشتباهات عجیب از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم در مورد آن چیزی بگویم.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی دایي پس از ديدار دو تيم پرسپوليس و تراكتور سازي تبريز در ورزشگاه يادگار امام گفت: داور در دو صحنه می‌توانست اعلام پنالتی کند که متأسفانه این کار را نکرد. برخی اشتباهات عجیب نیز از سوی داور رخ داد که نمی‌توانم چیزی بگویم.  به هر حال فوتبال است این پیروزی را به هواداران تراکتوسازی تبریک می‌گویم. هر چند که ما مستحق این باخت نبودیم. عدالت فوتبال انجام نشد و در بازی که با دست پر می‌توانستیم بیرون بیاییم نتیجه نگرفتیم.

دایی افزود: ما از تراکتورسازی بهتر بازی کردیم با اعتقاداتی به پرسپولیس آمدم و برای رسیدن به همان اهداف کارم را ادامه می‌دهم.
 
وی در مورد رفتار تماشاگران تراکتورسازی یادآور شد: همیشه جو خوبی اینجا حاکم بوده است هواداران تراکتورسازی اگر تلاش کنند از برخی الفاظ در ورزشگاه‌ استفاده نكنند، جو حاکم در ورزشگاه بهتر هم می‌شود. طرفداران آذری همواره رفتار خوبی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد درگیری‌هایی که به وجود آمد خاطرنشان کرد: یکی از اعضای تدارک تراکتورسازی به نام نصیری داد و فریاد می‌کر  .این کارها معنایی ندارد و فوتبال تا این حد ارزش ندارد که چنین رفتارهایی صورت بگیرد افرادی که نباید در راهرو حضور داشته باشند همچنین حرف می‌زنند و مشکلاتی را به وجود می‌آورند.
 
وی افزود:  امیدوارم کمیته داوران تمامی این مسائل را نظاره کند که چطور پنالتی برای ما گرفته نشد. در نیمه دوم توپ به مهدی کیانی برخورد می‌کند و راهی اوت می‌شود اما کرنر می‌گیرد. شما ببینید بازیکن تراکتورسازی دقیقه 64 به چه شکلی فرزاد حاتمی را هل می‌دهد اما داور اعلام خطا نمی‌گيرد و آن وقت در اواخر بازی به چه شکلی برخورد بنگر و انصاری‌فرد را خطا می‌گیرد.
 
انتهاي پيام/
 

 
برچسب ها: دایی ، تراکتور ، بازی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
Japan
محمد
۱۴:۵۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
تراکتور و هوادارانش همیشه پر توقع هستند و هر طور شده می خواهند پیروز شوند و با تلقینه اینکه داوری ها همیشه به ضررشان هست و کسی نمیخواهد تراکتور قهرمان شه، دارن از داوری نهایت استفاده میبرن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۲۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
اقا انصافا اکه دروازه بان تیم علی دایی که عزیز همه آذربایجانی هاست خودش رو بیخود زمین نمیزد و بازی رو از گرما نمی انداخت نبود تراکتور اول بازی کار پرسپولیس رو تموم نمیکرد؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۴:۲۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
پرسپولیس تیم محبوب و دوست داشتنی نصف بیشتره مردم ایران عزیزه. با این باخت های ساده از دل ما بیرون نمیره تا قیامت. راستی خدایی شما تیم های تازه به بالای جدول اومده اگه این داورهای مهربون و کاردرست رو نداشتید کجای جدول بودید نه کجا بودید؟ خدارو شکر به لطف این داور های خیلی دقیق جدول لیگ اسمی از تیمها ی به غیر از پرسپولیس و استقلال هم به خودش دید. بگذریم پرسپولیس عاشقتم.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۲:۴۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
اراز عزیز سلام . شما که اینجوری اظهار نظر می کنی اینو باید بدونی یه تیم در طول یه فصل کلی هزینه میکنه بعد با اشتباه یه داور نباید ضربه بخوره که . اگر قرار باشه اینجوری ادامه پیدا کنه تیم محبوبمون پرسپولیس کلی ضرر می کنه .
Iran (Islamic Republic of)
واقع بین
۱۱:۰۱ ۰۹ آذر ۱۳۹۲
فدراسیون یه زمانی هوای اصفهانی ها رو داشت 2 سال اخیر هم به تبریز علاقمند شده چرا به فکر فوتبال آذربایجان غربی و اردبیل و زنجان و..نیست میگن غذای تبریزی ها خوش مزه اس از داور و...نرو نمکگیر می کنه و ..
Germany
اراز
۲۳:۳۵ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
این پرسپولیسیا فقط کارشون زدن و جنگ کردنه .بهتر تیمشونو از فوتبال به کاراته تغییر بدن
United States of America
حسن رزاق پور
۲۰:۵۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۲
مبارک باد این پیروزی بر تمام آذربایجانی های سراسر ایران .تراکتور برفرازقله لیگ برتر ایستاد.
آخرین اخبار