"رایان گاسلین" گروه موسیقی‌ای به نام استخوان مرد مرده دارد و در سال 2009 توری در آمریکای شمالی داشت.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،  رایان گاسلینگ، از حامیان peta( انجمن  حمایت از حقوق حیوانات) و جنبش توقف فعالیت های ضد انسانی در آفریقاست همچنین در سال 2005 به چاد رفت و در مورد پناهندگان دارفو در آنجا فیلمی ساخت.
 
 وقتی در مجموعه انجمن  جدیدی میکی موس بازی می کرد مدتی با ستاره دیگر این برنامه جاستین تیمبرلیک و مادر او زندگی کرد.
 
 فیلم محبوب اش شرق بهشت است  با بازی جیمز دین،  در دوران کودکی و نوجوانی مشکلات زیادی در مدرسه داشت و به گفته خودش تا 15 سالگی دوستی نداشته، حتی بخشی از دوران دبستان اش را در خانه و با کمک  مادرش تحصیل کرد.

در دبیرستان نام مستعارش ترایل( به معنی دردسر بود) و تحت تاثیر فیلم اولین خون، به سوی دوستانش چاقو پرت کرد.  پدرش یکی از مسیحیان فرقه مورمون است.
 
 با ریچل مک آدامز ستاره همبازی اش در چند فیلم و دوست صمیمی اش؛ در یک بیمارستان در کانادا متولد شده است.
 
برای فیلم نیمه نلسون نامزد اسکار شد ایم مقام بعد از شصت سال نصیب یک  بازیگر زاده کانادا شده بود.
 
 قرار بود نقش جک سامون، پدر قصه استخوان های دوست داشتنی در فیلم ایفا کند اما روز مانده به فیلمبرداری کنار کشید این نقش نهایتا به مارک و البرگ رسید.
 
 برای آماده شدن در نقش اس در فیلم دفترچه یاداشت یک میز چوبی ساخت.
 
 خودروی شرولت ایمپالا مدل 2011 یکی از خودروهای مورد علاقه اش است، در دو فیلم بران ونیمه ماه مارس این خودرو را می راند.
 
مسیر شهرت
 
 در دوازده سالگی از مان هزاران  نفری که برای مجموعه انجمن جدید میکی موس تست دادند انتخاب شد  تا سن نوزده سالگی هم بیشتر کارهایش به عنوان یک ستاره نوجوانبود.
 
در نوزده سالگی بود که تصمیم گرفت فیلم های جدیدتری بازی کند چند فیلم مستقل هم بازی کرد اما با وجود چند نقد مثبت در مجله های مثل نیویورک تایمز، خیلی دیده نشد.
 
نقطه عطف کارنامه اش اما با فیلم دفترچه یادداشت در کنار ریچل مک آدامز و براساس رمانی از نیکلاس اسپارکس بود که او را به چهر ای  محبوب در میان جوانان تبدیل کرد در همین زمان بمان در کنار نائومی واتس و اوان مک گرگور مشهوریت او را زیادتر کرد اما فیلم نیمه نلسوم، که کاندیداتوری اسکار را برای او به دنبال داشت او را به یک بازیگر مورد علاقه کارگردانان تبدیل کرد کمدی لارس و دختر واقعی که کاندیداتوری گلند گلوب را برایش به ارمغان آورد فیلم دیگری بود که قدرت گاسلینگ را در ژانرهای متفاوت نشان داد فیلم دیگری که محبوبیت او را چندان کرد.
 
 خصوصیات برجسته
 
 چشم‌های روشن صدای بم و گرفته و بازی مینی مالیستی
 
 فیلم های مهم
 دفترچه یادداشت(2004)، بمان(2005)، نیمه نلسون(2006)، لارس و دختر واقعی(2007)، ولنتاین غمگین( 2010)، دیوانه، احمق، عشق(2011)، بران(2011) و نیمه ماه مارس (2011).

انتهای پیام/ص
ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۵
فیلم دفترچه یادداشت حرف نداشت عااالی بووود
آخرین اخبار