بیمه ها در پرداخت هزینه درمان بیماران تصادفی تاخیر زیادی دارن که باید برای تسریع در پرداخت این هزینه ها با توجه به مشکلات مال بیمارستان‌ها اقدام لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار  بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر حیدریان مقدم معاون توسعه ومدیریت منابع دانشگاه  علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با توجه به محدودیت های بودجه سال ۹۲ دانشگاه و عدم تناسب میزان رشد تعرفه ها با رشد هزینه ها، هدف ما وصول سریع تر درآمدهای بیمارستان‌ها از سازمانهای بیمه ای است.
 
به همین منظور برای دستیابی به این هدف، بیمارستان‌ها باید به موقع و حداکثر تا پانزدهم هرماه، اسناد ماه قبل خود را در سامانه سجاد ثبت کنند تا ما بتوانیم سریع تر مطالبات خود را از سازمان‌های بیمه ای دریافت کنیم و حداقل خدمات ارائه شده که خود هزینه محسوب می شود سریعتر به نقدینگی تبدیل شود تا کیفیت و کمیت ارائه خدمات دچار وقفه نشود.
 
وی افزود: مطالبات دانشگاه در خصوص ماده ۹۲ مربوط به تصادفات نیز با تاخیر و با کسورات زیاد دریافت می شود که در این خصوص باید اقدامی صورت پذیرد که اسناد مربوطه به موقع تحویل داده شود تا مطالبات خود را سریعتر و با حداقل کسورات از وزارت متبوع دریافت کنیم.

حیدریان مقدم معاون توسعه و مدیریت  خاطر نشان کرد: مسئولان واحدهایی که به موقع اسناد بیمه ای و نیز اسناد تصادفات یا ماده ۹۲ خود را تحویل سازمان‌های بیمه ای یا وزارت متبوع دهند و در سامانه ثبت کنند مورد تشویق قرار می گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار