مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از کسب 68 مدال بین المللی توسط ورزشکاران روستایی مازندرانی در ترکیب تیم های ملی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ احمد سعادتمند در جمع خبرنگاران گفت: در هشت ماه فعالیت ورزشی سال 92 ورزشکاران مازندرانی موفق به کسب 136 مدال جهانی، آسیایی و بین المللی شدند که سهم ورزشکاران روستایی 68 مدال بوده است.

وی تصریح کرد: کسب مدال های کسب شده در هشت ماه 92 نسبت به سال های گذشته یک رکورد و بی نظیر بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در ادامه از افتتاح 9 طرح ورزشی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: اکثر طرح های افتتاح شده در روستاهای شهرستان های مختلف استان قرار دارد.

سعادتمند با اشاره به حضور 3200 روستا در مازندران یادآور شد: با رضا آزادکناری مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران برای رشد و توسعه ورزش استان تفاهم نامه دو جانبه به امضا رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه تهیه زمین برای اماکن ورزشی در استان بسیار سخت است، اظهار داشت: در حال حاضر ورزشکاران مازندرانی در 28 رشته ورزشی موفق به کسب مدال شدند.

وی از پتانسیل بالای ورزشکاران مازندرانی در ترکیب تیم های ملی گفت: در بحث کسب مدال و افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی به تنهایی با 17 استان کشور برابری می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به پیشرفت 60 درصدی سالن چند منظوره 6 هزار نفری ماهفروجک ساری ابراز داشت: این پروژه در 15 سال فقط 15 درصد پیشرفت کاری داشته که با همت مسئولان طی یک سال 40 درصد پیشرفت کاری داشته است.

سعادتمند در ادامه از افتتاح و بهره برداری دو سالن روستایی در حسین آباد بهشهر و ماکران خبر داد و اظهار داشت: به زودی 69 سالن سرپوشیده و 9 پروژه روباز در روستاهای مازندران به بهره برداری می شود.

وی همچنین با اشاره به سرکشی از ورزشکاران روستایی مقام آور ملی کشور در سطح استان گفت: بیش از یک میلیارد تومان برای سالن روستایی که بیش از 85 در صد پیشرفت کاری داشتند با همکاری مدیرکل روستایی استانداری برای افتتاح هزینه شده است.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: مدال ، ورزشکاران ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.