رییس کمیسیون نام و نشان تجاری (برند) اتاق اصفهان از آماده سازی دو کتاب نشان تجاری شهری توسط کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان، «محمدرضا رجالی» در جمع اعضای کمیسیون گفت: این کتابها در مرحله ویرایش و آماده سازی است و در آن چگونگی شکل گرفتن یک نشان تجاری شهری از تهیه لوگو و شعار تا مرحله هویت سازی به صورت کامل توضیح داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دو کتاب از الگو نشان تجاری شهری ده شهر برگزیده استفاده شده و بیست طرح برای نشان تجاری شهری اصفهان پیشنهاد شده است.

وی به سفر اخیر هیات اتاق اصفهان به مالزی جهت تقویت صنعت گردشگری استان اصفهان اشاره کرد و گفت: مالزی در توسعه صنعت گردشگری با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغاتی توانسته گردشگران بسیاری از کشورها مختلف جذب کند.

وی استفاده از تجربه کشورهای موفق از جمله مالزی و ترکیه در عرصه گردشگری را لازم دانست و گفت: ایران می تواند از الگوی این کشورها با توجه به نزدیک بودن فرهنگ مردم دو کشور استفاده کند.

رجالی در ادامه فعال تر شدن سازمان های دولتی از جمله سازمان میراث فرهنگی را خواستار شد و گفت: برای نشان تجاری شدن شهر اصفهان باید همه بخش های شهر دست به دست هم بدهند و همکاری کنند و یک بخش به تنهایی نمی تواند در این راستا موفق باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.