یک خواننده و آهنگساز ضمن قدردانی از برنامه‌های هفته کتاب و هم‌چنین تقدیر از مولفان در این رویداد، هدیه اصلی نویسندگان را مطالعه آثارشان از سوی مردم دانست.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، "امین‌الله رشیدی" خواننده و آهنگساز ایرانی، اظهار کرد: متاسفانه سرانه پایین مطالعه در کشور ما تاسف‌آور است اما من نقد اصلی را در این حوزه متوجه کتاب‌های منتشر شده می‌دانم.

وی افزود: به اعتقاد من کتاب خوب و مناسب کم منتشر می شود و حتی برخی از کتاب ها، ارزش چاپ و هزینه های نشر از جمله کاغذ را ندارند و به نظر من وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتشار آثار تجدید نظر کند.
این خواننده و آهنگساز که در حال حاضر کتابی را در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتظار مجوز دارد، در ادامه هفت کتاب را رویدادی مثبت و مبارک توصیف کرد و گفت: خوشحالم که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این هفته از نویسندگان و مولفان کتاب تجلیل می کند اما هدیه اصلی تشویق مردم و خواندن آثارشان از سوی مردم است و دیده شدن کتاب ها که امیدوارم با سیاست های مسئولان فرهنگی افزایش سرانه مطالعه در کشور را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ اس
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار