به منظور همفکری در راستای اجرای سیاست های اداره کل ماده 100 شهرداری تهران جلسه ای با حضور مهرابی نماینده اداره کل ماده 100 به همراه کارشناسان این اداره در منطقه 7 برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر رضا نگهبان شهردار تهران گفت:در خصوص مسائل پیش رو در اجرای ماده 100 در محدوده منطقه 7 همفکری و تبادل نظر شد و نشستی با حضور سعیدی مدیر اداره اجرای احکام منطقه 7 و رئیس حراست و شهرداران نواحی برگزار شد.

وی در این جلسه اظهار داشت: حل مشکلات پیش رو در اجرای آراء الزامی و کمیسیون ماده 100 شهرداری تنها مرجع رسیدگی به تخلفات است و حکم صادره از مرجع مزبور لازم الاجرا است.

دکتر رضا نگهبان عنوان کرد: این کمیسیون تنها مرجع ذی صلاح برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی در داخل محدوده شهر است که به موجب قانون تایید شده است.

وی تصریح کرد: موضوع پرونده های کمیسیون ماده 77 و پالایش و حذف از سیستم آرای موجود که دارای پایان کار، عدم خلاف و توافق شده ها می باشند، بررسی ها رای دانه درشت هدف گذاری و طرح پاییزه اداره کل ماده 100 تاکید شده است.

وی افزود: فعال شدن ستاد شناسایی در نواحی 5 گانه منطقه 7 از بررسی و همچنین مقرر شد به منظور بررسی مشکلات نواحی دو تن از کارشناسان، از سوی اداره کل ماده 100 به نواحی معرفی شوند.

در پایان این جلسه در رابطه با ورود همکاران شهربان در اجرای آرا و نحوه برخورد با مشاغلی که فعالیت آن ها در‌کاربری های مسکونی است تصمیم گیری شد و همچنین مصوب گردید جلسه هفته آینده با همکاران و نمایندگان ماده 100 شهرداری تهران در روز شنبه تشکیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار