عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان‌شرقی به تشریح نشست امروز نمایندگان این استان با رئیس جمهور پرداخت.

"عباس فلاح" نماینده اهر و هریس در تشریح نشست امروز - دوشنبه 4آذر- مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با رئیس‌جمهور، به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: این نشست ساعت 10:30 صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، احمدیان مسئول سفرهای استانی رئیس‌جمهور و قریب به اتفاق نمایندگان آذربایجان شرقی برگزار شد.

وی افزود: هدف از این دیدار بررسی مسائل ملی، استانی و منطقه‌ای بود که در مورد آن بحث و گفتگو صورت گرفت.

فلاح تصریح کرد: در ابتدای این نشست موضوعاتی راجع به توافقات هسته‌ای اخیر مطرح شد و سپس به موضوعات اقتصادی، فقر، بیکاری و ... پرداختیم.

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی اظهار داشت: همچنین در خصوص خروج مواد خام مس از استان و نبود زیرساخت‌‌های استفاده بهینه از این صنعت نیز موضوعاتی مطرح شد.

فلاح در ادامه گفت: یکی دیگر از موضوعات مهم مطرح شده در این نشست بحث دریاچه ارومیه بود که آقای کلانتری به عنوان نماینده رئیس‌جمهور مسئول شد تا در این رابطه اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو کمیسیون عمران تاکید کرد: همچنین در خصوص راه‌آهن تبریز به مشهد به عنوان یک پروژه ملی، پرکشته‌ترین جاده کشور یعنی جاده اهر به تبریز و ضرورت دو بانده شد این جاده، درآمدهای نفتی و ... موضوعاتی مطرح و قرار شد این مشکلات مرتفع شود.

نماینده اهر و هریس به بررسی وضعیت زلزله‌زدگان و مشکلات حاصل از این بلای طبیعی در جلسه مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: قرار شد کارگروهی با حضور نمایندگان شهرستان‌های زلزله‌زده و مسئولانی از دولت در استان آذربایجان شرقی تشکیل و گزارش نهایی را به رئیس‌جمهور انعکاس دهند.

اضافه می‌شود؛ رئیس جمهور کشورمان اخیرا با مجامع نمایندگان کشور به صورت جداگانه دیدار می‌کند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار