مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران از آغاز مسابقات جشنواره شکوفا در سطح مناطق شهر تهران و رقابت 11 هزار و 220 نفر در این مسابقات خبر داد.

سید محمد آقا‌میر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به اتمام مسابقات جشنواره شکوفا در سطح محلات اظهار داشت: این مسابقات از امروز در سطح نواحی و مناطق شهر تهران آغاز شده و به مدت 2 هفته تداوم خواهد داشت.

وی با یاد آوری مسابقات جشنواره شکوفا در 7 محور افزود: این مسابقات در دو گروه سنی کودکان 12-9 سال و بالاتر از 12 سال در رشته های فیفا‌، 6 تا 9، بازی های استراتژی، فکر و نیز یک بازی ویژه نو‌نهالان درحال برگزاری است.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به رقابت 171 هزار شرکت کننده در سطح محلات افزود: با توجه به برگزاری 6 رشته ورزشی در سطح محلات 374 گانه شهر تهران انتخاب 5 برگزیده در هر رشته در مجموع یازده هزار و 220 نفر برگزیده در سطح محلات شهر تهران از امروز و همزمان با آغاز بسیج در مناطق با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با عنوان اتمام این مسابقات در هفته آینده و انتخاب 660 برگزیده در سطح مناطق 22 گانه شهر تهران خاطر نشان کرد: این افراد در جشنواره ها که ابتدای بهمن ماه سال جاری بر گزار می شود با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت ضمن اینکه  با توجه به برگزاری جشنواره شکوفا، در 7 رشته، یک رشته به صورت آزاد توام با انتخاب 110 برگزیده در جشنواره نهایی برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کودکان ، نونهالان ، ورزش ، محلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.