تیم فوتبال صبای قم در راه آماده‌سازی برای حضوری موفق در دور برگشت سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم مقاومت تهران به پیروزی رسید.

گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، شاگردان عبدالصمد مرفاوی که به تازگی از اردوی تدارکاتی در جزیره کیش بازگشته اند، برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضوری قوی در دور برگشت بازی های سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با صلاحدید کادر فنی خود، انجام مسابقه تدارکاتی را نیز در دستور کار قرار داده‌اند تا برای مصاف با رقبا آماده تر شوند.

صبای قم امروز یکشنبه در دیداری تدارکاتی در زمین تمرین خود برابر تیم فوتبال مقاومت تهران به میدان رفت و در حالی که با تصمیم عبدالصمد مرفاوی تمامی بازیکنان اصلی و کلیدی خود را در ترکیب داشت به برتری سه بر صفر رسید.

در بین بازیکنانی که در این مسابقه با پیراهن تیم فوتبال صبای قم برابر مقاومت تهران به میدان رفتند، بازیکن جدید این تیم که از پدیده مشهد یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جذب شده یعنی غلامحسین بادامکی نیز با پیراهن صبا برابر حریف بازی کرد.

در این مسابقه ابتدا مهدی مومنی هافبک سرعتی و تکنیکی صبای قم بود که توانست از غفلت بازیکنان حریف در خط دفاعی بهره برده و برای نخستین بار دروازه تیم فوتبال مقاومت تهران را باز کرده و شاگردان صمد مرفاوی را پیش بیاندازد.

در فاصله 10 دقیقه به پایان دیدار تدارکاتی صبای قم و مقاومت تهران در نیمه نخست، بار دیگر صبا به گل رسید و این بار غلامرضا عنایتی بود که توانست از آشفتگی مدافعان حریف نهایت بهره را برده و با فرصت طلبی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

بدین ترتیب گل های مومنی و عنایتی در نیمه نخست صبای قم را از حریف پیش انداخت تا این نیمه با برتری صبا به پایان برسد اما در نیمه دوم محمدامین آرام طبع مدافع صبای قم نیز که بعد از یک سال دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته بود یک بار دیگر دروازه تیم مقاومت تهران را گشود تا صبای قم با حساب سه بر صفر حریف خود را شکست دهد.

تیم فوتبال صبای قم در حالی اولین پیروزی خود را سرمربی جدید یعنی عبدالصمد مرفاوی را کسب کرد که دیگر بازی تدارکاتی انجام نخواهد داد تا از ساعت 15 روز جمعه هفته جاری یعنی هشتم آذر ماه در دیداری از شانزدهمین هفته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم ملوان این شهر برود./

برچسب ها: قم ، صبا ، مقاومت ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.