ناظر عالي سامانه 137 منطقه 17 از ثبت 656 پيام شهروندي در هفته چهارم آبان ماه در اين سامانه خبر داد.

 سيد ابراهيم خوشحال در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در اين باره گفت: از 656 پيام ثبت شده در اين سامانه به 87 درصد آنها رسيدگي و 13 درصد آنها در دست بررسي و اقدامات است.
 
وي در ادامه افزود: ميانگين زمان پاسخگويي به پيامهاي شهروندان 31 ساعت بوده و ناحيه 2 نسبت به نواحي ديگر بهترين جوابگويي را داشته است.
 
خوشحال خاطرنشان کرد: بيشترين پيام در رابطه با موضوع جمع‌آوري و نصب خاک، دريچه و سرعت‌گير و آسفالت و کمترين پيام موضوع تغيير کاربردي زيرزمينها به استيجاري بوده است./
انتهای پیام/
 

برچسب ها: پیام ، ثبت ، شهروند ، آسفالت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار