مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صنایع تبدیلی در کهگیلویه و بویراحمد عملاً تعطیل است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج حسین سهمگین  در نشست شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت به اهداف برگزاری چنین نشستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در جلسه امروز از اصل موضوع غافل شدیم، چرا که اصل برنامه‌ریزی در بخش‌های مختلف منفعل شده است.
مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه باید چنین جلسه‌ای با برنامه‌ریزی و حساسیت بیشتری برگزار شود، گفت: از مجموعه و اعضای جلسه انتظار می‌رود با تقسیم‌بندی و برنامه‌ریزی در حوزه‌های اقتصادی وارد شوند تا بتوان باری از مشکلات در این حوزه را برطرف ساخت.
سهمگین حضور کارشناسان خبره اقتصادی در این شورا را ضروری دانست و گفت: در این شورا باید با کار کاشناسی شده در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و معدن، مالیات، تامین اجتماعی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی وارد شد.
وی به بخش کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: در حوزه کشاورزی این استان باید تعریف اقلیم‌ها‌، توزیع اعتبارات به صورت جهت‌دار باشد تا بتوان با برنامه‌ریزی اصولی در بخش کشاورزی ارتقاء یابیم.
این مسئول اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در حوزه کشاورزی دقت‌نظری نداریم، گفت: این استان به عنوان استان چهار فصل قلمداد می‌شود اما با این وجود هنوز نمی‌دانیم که می‌توان از مواهب الهی در این سرزمین چهار فصل نهایت استفاده را در زمینه‌های مختلف ببریم و از آمار نگران کننده بیکاری بکاهیم./
برچسب ها: صنایع ، تبدیلی ، تعطیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.