استاندار قم گفت: باید با نگاه به آمایش های سرزمینی اشتغال در کشور ایجاد شود و معاونت برنامه ریزی استانداری ها می توانند همکاری خوبی در این زمینه داشته باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، کرم رضا پیریایی در مراسم اختتامیه مسابقات قرآن کارگران کشور در قم افزود: ظرف هشت سال گذشته کارهای بسیاری در استان های مختلف برای ایجاد کار و توسعه زمینه های خدمت و ایجاد فضای کار بیشتر در کشور انجام شده است.

وی بیان داشت: امیداریم در دولت یازدهم نیز برای استان ها در راستای اشتغال آفرینی سهمیه تعیین شود و باید برخی زمینه های مختلف چون آمایش سرزمینی هر استان مورد توجه قرار گیرد.

وی درادامه، برگزاری جشنواره های قرآنی در مجموعه جامعه بشری را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: بیش از قرائت قرآن و مسابقات قرآن باید اهتمام و عمل به قرآن ترویج شود.

پیریایی افزود: موضوعات مورد مسابقه در جشنواره های قرآنی باید درس های زندگی را نیز به شرکت کنندگان در مسابقات بدهد؛ چراکه قرآن مالامال از هدایت بشر است.

وی اظهار داشت: امروز نخبگان مسابقات قرآن کارگری از استان های مختلف تجلیل می شوند و این مسابقات در قم ادامه می یابد و جامعه کارگری در مباحث قرآنی با همه وجود بروز و ظهور دارند.

مسابقات قرآن کارگران کشور روز پنج شنبه با معرفی نفرات برتر در قم پایان یافت. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.