شهردار منطقه 3 گفت: بررسی طرح جامع برای کاهش ترافیک معابر و بزرگراه های این منطقه را از مهم ترین اولویت های سال جاری عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فخرالدین سلیمانی در ادامه ضمن استمداد از شورایاران به عنوان نمایندگان مردم و شهروندان و استقبال از هر نوع پیشنهاد و طرحی در ارتباط با کاهش ترافیک منطقه گفت: تسهیل در نوع رفت و آمد، استفاده از همه ظرفیت معابر و بزرگراه های منطقه و اجرای برخی از تغییرات در مسیرها در کاهش ترافیک موثر خواهد بود.
 
سلیمانی گفت: مدیریت شهری تهران در کنار اجرای پروژه های عمرانی و تولید زیرساخت های شهری به توسعه بحث های اجتماعی توجه ویژه دارد که در این زمینه می توان به ایجاد سراهای محلات اشاره کرد که به نوعی زیرساخت های فرهنگی را در سطح شهر تهران فراهم کرده است.
 
وی افزود: زیرساخت های فرهنگی با نگاه اجتماعی محور و انسان محور در محلات ایجاد شد و ارزش سالاری در سرلوحه آن قرار گرفت.
 
شهردار منطقه 3 با بیان اینکه شهر تهران نیازمند زیرساخت های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و .... است اظهار کرد: توجه و برنامه ریزی در موضوع نگهداشت شهر در راستای توسعه شهری است.
 
سلیمانی با اشاره به موضوعات ترافیکی منطقه ابراز کرد: تسهیل تردد شهروندان و استفاده از ظرفیت های موجود در معابر با ایجاد تغییرات در معابر و احداث تقاطع  ایجاد می شود.
 
وی گفت: توزیع پارکینگ در محلات یکی از راهکارهای اجرایی برای حل مشکل پارکینگ منطقه است اگر چه نوع استفاده و قیمت پارکینگ در محلات تفاوت دارد اما مشکل کمبود ترافیک را رفع می کند.
 
مرادی قائم مقام شهردار منطقه 3 در این جلسه گفت: بخشی از مشکلات شهروندان توسط شورایاری ها انتقال داده می شود ضمن اینکه همدلی شورایاری ها با مجموعه شهرداری رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد و اکنون هر کدام از شورایاران نگاه های کارشناسی دقیقی نسبت به موضوعات شهری دارند که به صورت مستمر از دیدگاه ها و نظرهای این عزیزان بهره مند هستیم.
 
وی افزود: مباحث ترافیکی یکی از دغدغه های شورایاری ها است که امیدواریم با بازدیدهای میدانی و همفکری این مشکل حل شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، بررسی ، طرح ، جامع ، کاهش ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار