قائم مقام سازمان صنعت و معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از برگزاری اجلاس مشترک ایران و ترکیه در استانبول خبر داد و گفت: بر اساس توافق روسای اتاق های بازرگانی و شورای مشترک دو کشور ایران و ترکیه فراخوان شرکت در این اجلاس اعلام شده است.

به گرزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، راستی ادامه داد: در راستای توسعه روابط اقتصادی و بازرگانی و نیز افزایش حجم مبادلات تجاری، اجلاس مشترک بازرگانی ایران و ترکیه از تاریخ 19 الی 22 آذر ماه سال جاری در شهرستان استانبول برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و بازرگانان به تبادل اطلاعات، بررسی موانع و بهره گیری از پتانسل های تجاری و اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک در پانل های تخصصی و همایش عمومی و نیز دیدارهای دو جانبه خواهند پرداخت.

وی از اشخاص حقیقی و حقوقی که علاقه مند شرکت در اجلاس فوق هستند در خواست کرد: جهت دریافت فرم فراخوان به نشریات محلی آذربایجان شرقی مراجعه نمایند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به محدودیت تعداد افراد هیدت اعزامی اولویت بر اساس تاریخ ثبت نام خواهد بود و تاریخ شروع ثبت نام از زمان انتشار فراخوان و مهلت آن تا 8 آذر ماه سال جاری خواهد بود.

راستی زمینه های کاری اجلاس را انرژی صنایع پتروشیمی و برق، بازرگانی عمومی تجارت مرزی و فاینانس، حمل و نقل ترانزیت، لجستیک و گمرک، توریسم گردشگری سلامت و تجهیزات پزشکی، صنایع فلزی و معادن، صنایع خوروسازی و قطعات خودرو، سرمایه گذاری، کشاورزی تجهیزات کشاورزی و صنایع غذایی و رسانه و تبلیغات عنوان کرد./

برچسب ها: اجلاس ، مشترک ، بازرگانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.