لومیا 1520 که یک اسمارت فون غول پیکر می باشد توانست تا رکورد بهترین فبلت دنیا با سیستم عامل ویندوز فون را از آن خود کند.برای بررسی قابلیت های این فبلت با اورژانس IT همراه باشید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،تا دو روز دیگر فبلت لومیا 1520 که اولین فبلت نوکیا می باشد رسما وارد بازار خواهد شد.این فبلت با سیستم عامل ویندوز فون کار می کند و دارای نمایشگر شش اینچی می باشد.مهمترین ویژگی این دستگاه دوربین بیست مگاپیکسلی آن می باشد.برای آشنایی بیشتر با قابلیت های لومیا 1520 با اورژانس IT همراه باشید:

طراحی و ابعاد :

بدنه پلاستیک فشرده با ابعاد 162.8 در 85.4 در 8.7 میلیمتر،وزن دستگاه نیز 209 گرم می باشد.

نمایشگر :

شش اینچ،دارای رزولوشن 1920 در 1080 با نسبت 16:9 مناسب برای تماشای فیلم.این نمایشگر مجهز به شیشه گوریلا 2 بوده که تمیز کردن آن آسان است.نمایشگر لومیا 1510 با شانزده میلیون رنگ کار می کند و از نوع IPS است.


سخت افزار :

در قلب لومیا 1520 پردازشگر اسنپدراگون 800 چهار هسته ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز کار می کند.ظرفیت رم این فبلت 2 گیگابایت و ظرفیت حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است که این حافظه از طریق درگاه میکرو اس دی تا 64 گیگابایت قابل افزایش است.


دوربین :

یکی از مهمترین قابلیت های فبلت جدید نوکیا دارا بودن دوربین بیست مگاپیکسلی می باشد.این دوربین می تواند با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری کند و به مدد دو فلاش ال ای دی که دارد در تاریکی نیز تصاویر با کیفیت می گیرد.این فلاش تا سه متر را روشن می کند.همچنین دوربین این فبلت دارای زوم اپتیکتال دو برابر می باشد.



ارتباطات:

لومیا 1520 از سیمکارت با اندازه نانو پشتیبانی می کند.این فبلت با شبکه های تلفن همراه نسل دوم،سوم و چهار تلفن همراه همخوانی دارد.پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4 و اینترنت پر سرعت Wi-Fi از دیگر ویژگی های این محصول است.همچنین تراشه ارتباط نزدیک NFC در این فبلت قرار دارد و امکان اتصال حافظه از طریق درگاه میکرو USB به آن افزوده شده است.




باتری :

باتری به کار رفته در این فبلت 3400 میلی آمپری است.این باتری می تواند تا 32 روز دستگاه را در حالت استندبای نگه دارد.با کمک باتری 3400 میلی آمپری لومیا 1520 می توان بیش از 27 ساعت در شبکه های نسل دوم و بیش از 25 ساعت در شبکه های نسل سوم تلفن همراه مکالمه کرد و یا بیش از 127 ساعت به موسیقی گوش داد و 10 ساعت فیلم های فول اچ دی تماشا کرد.

در مورد قیمت نیز باید گفت که این فبلت کمی گران قیمت می باشد و در حدود 750 دلار قیمت دارد.

گزارش از علیرضا شیرزاد

برچسب ها: لومیا ، بررسی ، فبلت ، lumia ، phablet ، nokia
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۲
قیمتش پ چی شد
Iran (Islamic Republic of)
علیرضاعبادی
۱۷:۲۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۲
عالی
آخرین اخبار