امروزه با توجه به رشد جمعیت و روند رو به رشد زندگی شهر نشینی، لزوم استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را ملزم می ساخت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران امروزه با توجه به رشد جمعیت رو به رشد زندگی شهر نشینی لزوم استفاده از حمل و نقل عمومی را ملزم می ساخت تا شهروندان بتوانند به راحتی تردد کنند و بار ترافیکی را در کلانشهر‌ها کاهش دهند.

اما استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در کلانشهر‌ها امری ضروری به شمار می رود و روزانه هزاران نفر بدون استفاده از اتومبیل مشخص خود بار ترافیکی و آلودگی زیست محیطی را کاهش می دهند.

اما در این خصوص اداره حمل و نقل منطقه 9 در این راستا گام موثری برداشته و توانسته است بطور قابل توجهی بار ترافیکی و آلودگیهای زیست محیطی را کاهش دهد.

بازدید و صدور دستور کار جهت رفع مشکلات ترافیکی موجود در محل زندگی، بازدید از خیابان حیدر تالش به منظور جهت ترافیکی با توجه به درخواست شهروند منطقه، صدور دستور کار به منظور مرمت تابلوهای خیابان هر‌مزان از اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک اجرای خط کشی عابر پیاده در تقاطع خیابان نوری نیار‌کی با بزرگراه یادگار امام (ره) و اتمام نصب منشور‌ی ها در ایستگاه اتوبوس سطح منطقه که با ارسال پیا‌مک مسافران می توانند از زمان رسیدن اتوبوس به ایستگاه مطلع شوند.

اجرای کفپوش پیاده رو در تقاطع بزرگراه یادگار امام(ره) با خیابان دامپزشکی و اجرای بتن کف جهت مسیر دوچرخه در تقاطع بزرگراه یادگار امام (ره) با خیابان دامپزشکی و پاسخگویی به پیام های 1888 و 137 مرتبط با واحد های اتوبوسرانی و تاکسیر‌انی و سرویس رسانی ویژه در ایام تاسوعا و عاشورا با افزایش ساعت کاری ناوگان اتوبوسرانی از اقدامات دیگر این اداره است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار