رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه چاپ و نشر بیش از ۳ هزار کتاب منتشر کرده و در زمینه‌های مختلف علمی‌، فعالیت خود را ادامه داده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، محمد سلگی - رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و دبیر جشنواره کتاب سال دانشجویی در مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی با اشاره به فعالیت‌های انتشاراتی جهاد دانشگاهی افزود: جهاد دانشگاهی فعالیت خود را از سال ۵۹ آغاز کرده و سه دهه فعالیت جدی در این عرصه داشته است. در حوزه چاپ و نشر بیش از ۳۰۰۰ کتاب منتشر کرده و در زمینه‌های مختلف علمی‌، فعالیت خود را ادامه داده است. 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی اظهار کرد: ما برای این دوره از جشنواره آثار را در چهار مرحله بررسی کرده‌ایم و داوران ما از میان اعضای هیأت علمی‌ جهاددانشگاهی و دانشگاه‌های دیگر بودند. 

سلگی در ادامه بیان کرد: توجه به نیازهای کشور تسلط مولف بر موضوع کتاب‌، بدیع بودن موضوع، انسجام مطالب‌، کاربردی بودن موضوع و توجه به منابع و همچنین توجه به نگارش جزو شاخص‌های انتخاب آثار بود. 

رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: از میان آثار رسیده ۱۵ اثر به عنوان برگزیده و ۲۶ اثر به عنوان اثر تقدیری معرفی شده‌اند و چهار نا‌شر هم به عنوان ناشرانی که بیشترین کتاب‌های دانشجویی را منتشر کرده، معرفی شده‌اند. همچنین از یک مؤلف به دلیل تعدد آثار تقدیر شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار