مدیرکل قرآن و حدیث جامعه المصطفی گفت: تاکنون 2500 نفر از طلاب خارجی ساکن در داخل ایران در این المپیاد ثبت نام کرده‌اند، اما ظرفیت سامان‌دهی شرکت‌کنندگان تا 10 هزار نفر با احتساب شرکت‌کنندگانی از خارج از کشور وجود دارد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، حسین اسدی در نشست خبری نوزدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث المصطفی با بیان اینکه ثبت نام در داخل کشور 17 آبان ماه امسال به پایان رسیده است اظهار کرد: تاکنون 2500 نفر از طلاب خارجی ساکن در داخل ایران در این المپیاد ثبت نام کرده‌اند ولی ظرفیت سامان‌دهی شرکت‌کنندگان تا 10 هزار نفر با احتساب شرکت‌کنندگانی از خارج از کشور وجود دارد.
وی افزود: تا 20 روز دیگر ثبت نام در خارج از کشور امکان‌پذیر است؛ 12 رشته در نوزدهمین المپیاد تدوین شده و در هر دو جنسیت زن و مرد در بخش شفاهی افرادی به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد و در مجموع حدود 100 برگزیده در مرحله نهایی خواهیم داشت که نیمه بهمن‌ ماه در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.
مدیرکل قرآن و حدیث جامعه المصطفی مرحله پایانی المپیاد را شامل دو بخش شفاهی دانست و عنوان داشت: 14 تا 16 بهمن‌ ماه برای این منظور در نظر گرفته شده و پس از آن مراسم اختتامیه در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.