استاندار چهارمحال و بختیاری، با تاکید بر این که دولت یازدهم نگاه ویژه ای به بخش صنعت و معدن دارد گفت: توسعه صنعت و معدن این استان در دولت یازدهم شتاب خواهد گرفت.

قاسم سلیمانی دشتکی، در نشست با فعالان صنعت و معدن استان چهارمحال و بختیاری افزود: وضع موجود و شرایط اقتصادی نیازمند توجه ویژه و فعال شدن همه بخش های اقتصادی به ویژه بخش صنعت و معدن است.
وی، بیکاری جوانان را یکی از مشکلات پیش روی خانواده ها دانست و تاکید کرد: همه بخش های اقتصادی برای ایجاد ظرفیت های اشتغال باید تلاش مضاعفی انجام دهند.
سلیمانی، خواستار ارائه گزارشی از مراحل مختلف ساخت و احداث پالایشگاه استان چهارمحال و بختیاری شد.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: هم اکنون بیش از یک هزار و 197 طرح صنعتی در این استان دارای پروانه بهره برداری است.
رحمان کرمی افزود: این طرح ها با سرمایه گذاری یک هزار و 460 میلیارد ریال در شهرستانهای مختلف استان چهارمحال و بختیاری در حال اجرا هستند.
وی اظهار داشت: این طرح ها زمینه اشتغال 22 هزار و 300 نفر را در زمان بهره برداری فراهم می کند.
کرمی تصریح کرد: یک هزار و 43 طرح صنعتی نیز در استان چهارمحال و بختیاری مجوز بهره برداری گرفته اند که این طرح ها زمینه اشتغال 24 هزار نفر را با هفت هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری فراهم می کنند.
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: این طرح ها در زمینه صنایع شیمیایی، نساجی، فولاد، ورق گالوانیزه، آب معدنی، سیمان و انواع مصالح ساختمانی است./ب
برچسب ها: نگاه ، ویژه ، دولت ، صنعت معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.