عزیزمحمدی:

وضعیت رؤسای فدراسیون‌ها باید در اولویت وزارت قرار گیرد/خصوصی‌سازی باشگاه‌ها باید جزو برنامه گودرزی باشد

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: از طرف اتحادیه باشگاه‌ها انتخاب گودرزی را به عنوان وزیر ورزش به فال نیک می‌گیرم و برای وی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم وضعیت رؤسای فدراسیون‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

عزیزمحمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انتخاب گودرزی به عنوان وزیر ورزش و جوانان را از سوی نمایندگان مجلس به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم وی بتواند در وزارت ورزش و جوانان کارهای خوب و تأثیرگذاری انجام دهد.

رئیس اتحادیه فوتبال ادامه داد: سابقه‌ گودرزی در ورزش درخشان بوده و وی کارهای علمی در خصوص ورزش انجام داده است و مدیریت ورزشی خوبی هم در کارنامه‌اش دیده می‌شود. با توجه به اینکه پایان نامه دانشگاهی وی نیز در خصوص ورزش بوده است وی به خوبی می‌تواند نقاط ضعف و قوت جامعه‌ ورزش را شناسایی و در صدد رفع نواقص برآید.

عزیزمحمدی ادامه داد: با توجه به این که گودرزی بیشتر فعالیتش حول محور علم بوده است و در کارهای اجرایی کمتر حضور داشته است و باید از افرادی که سابقه اجرایی دارند استفاده کند.

رئیس اتحادیه فوتبال اظهار داشت: اولین اولویت کاری وزیر ورزش و جوانان باید تعیین تکلیف فدراسیون هایی باشد که با سرپرست اداره می شوند.
اولویت بعدی نیز باید به تیم‌هایی اختصاص پیدا کند که به جام جهانی صعود کردند و همان طور که مشخص است المپیک نیز نزدیک است باید فکری در خصوص آن شود تا به بهترین نتیجه برسیم.

عزیزمحمدی خاطرنشان کرد: فکر می کنم یکی از اولویت‌های مهم وزارت ورزش باید خصوصی سازی تیم‌های فوتبال و سایر حوزه‌های ورزشی باشد.
باید رایزنی‌های موثری در جهت خصوصی سازی باشگاه‌ها صورت گیرد تا تکلیف باشگاه‌ها مشخص باشد و بالاخره برای جوانان هم باید یک کار ضرب الاجلی انجام شود تا مشکلات اشتغال و ازدواج جوانان نیز برطرف شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: فدراسیون ، باشگاه ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار