مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
به مناسبت سومین روز شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همزمان اوج گرفتن وحشی‌گری‌های وهابیون و سلفی‌های سوریه، با این گزارش همراه شوید.
"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در مصاحبه‌ای که روز یکشنبه از شبکه سی‌ان‌ان پخش شد، بار دیگر با این ادعا که برنامه هسته‌ای ایران تهدیدی برای بقای اسرائیل است، توقف این برنامه را خواستار شد.
شبکه تلويزيوني جوئيش نيوز که به جريان صهيونيسم بين الملل وابسته است، در گزارشي سخنان ضدصهیونیستی وزیر خارجه امریکا در حمایت از ایران در سنا را فاش کرد.
روزنامه هاآرتص نوشت: فرانسوا اولاند براي نخستين بار در 18 ماه گذشته يعني از زماني که به رياست جمهوري فرانسه انتخاب شد، به سرزمين‌هاي اشغالي سفر خواهد کرد.
فاکس‌نيوز از نزديک شدن ايران و آمريکا به توافق پيش از گفتگوهاي هسته‌اي ژنو خبر داد.
يكي از اعضاي كنست(پارلمان) رژيم صهيونيستي از اقدامات غرب براي رسيدن به توافق با ايران و كاهش تحريم هاي بين المللي عليه اين كشور خبر داد.
شبکه عرب زبان "ام بي سي 2" که به شاهزادگان سعودي وابسته است، همزمان با مذاکرات ايران با قدرت هاي جهاني براي حل و فصل پرونده هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران، اقدام به پخش مجدد فيلم ضد ايراني "300" در شب‌هاي اخير کرده است.
نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد یکی از پهپادهای این نیروها پس از اینکه دچار نقص فنی شد با یک رزمناور مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده در سواحل جنوبی کالیفرنیا برخورد کرد.
روزنامه هاآرتص نوشت: فرانسوا اولاند براي نخستين بار در 18 ماه گذشته يعني از زماني که به رياست جمهوري فرانسه انتخاب شد، به سرزمين‌هاي اشغالي سفر خواهد کرد.
فرمانده ارتش رژيم صهيونيستي در منطقه جنوب اعلام کرد بر اساس پيش بيني ارتش ، جنبش حماس قصد دارد در اطراف مرزهاي غزه با جنوب اسرائيل دست به عمليات نظامي گسترده بزند .
معاون وزيرامورخارجه رژيم صهيونيستي توافق احتمالي تهران وغرب بر سر پرونده هسته اي ايران را براي اين رژيم راضي كننده ندانست.
درگيري بين گروه هاي مسلح تروريست در اطراف شهر حلب سوريه تشديد شد.
گروه مقاومت ملي در فلسطين ديدار رئيس جمهور فرانسه از اسرائيل را محكوم و خواستار تحريم و بايكوت سازمان‌هاي پشتيبان اسرائيل شد.
نخست وزير رژيم صهيونيستي در اظهاراتي تعديل در توافق تهران و غرب بر سر پرونده هسته اي ايران را امكان پذير دانست.

برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار