فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: به دلیل آلایندگی و آلوده کردن محیط زیست شهرستان فیروزکوه و همچنین انتشار ماده سیلوکوزی در محیط توسط کارخانه تأمین ماسه و ریخته ‏گری این شهر، این کارخانه به منطقه دیگر منتقل می ‏شود.

ابوالقاسم مهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: بستر جابه‏ جایی کارخانه تأمین ماسه و ریخته‏ گری فیروزکوه فرآهم آمده است.

وی ادامه داد: مکان مورد نظر به کارخانه تحویل، چاه آب مورد نیاز پیش بینی‏ شده و حوزه‏ گیری مراحل پیوستن به مدار و شبکه برق در شرف انجام است و تا پایان سال جاری نتیجه لازم حاصل می‏ شود.

مهری افزود: تأمین تسهیلات مورد نیاز برای اجرای این طرح در شرف انجام است؛ زیر ساخت‏ های مخابرات هم در جابه‏ جایی فوق یکی از فرآیند مهم است و باید در اسرع وقت انجام شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: اجرای زیر ساخت‏ ها برای جابه‏ جایی کارخانه تأمین ماسه و ریخته‏ گری فیروزکوه به منطقه ماسلی در شهرستان فیروزکوه در اسرع وقت فراهم شود.

وی با توجه به دستور جلسه کارگروه صنعت و معدن فیروزکوه، از مسئولان دستگاه‏ های اجرایی شهرستان خواست تا در جهت اجرای زیر ساخت ‏ها از قبیل آب، گاز، برق و تلفن کارخانه تأمین ماسه و ریخته ‏گری در مکان جدید در منطقه ماسلی در اسرع وقت اقدام کنند.

مهری افزود: دستگاه‏ های متولی این امر نسبت به اجرایی شدن مصوباتی که در جلسات مختلف در خصوص انتقال کارخانه مذکور مصوب شده است، باید اهتمام ویژه‏ ای داشته باشند تا جابه‏ جایی کارخانه تأمین ماسه و ریخته‏ گری در زمان تعیین شده صورت پذیرد/س.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.