نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت اعلام کرد: با مذاکرات انجام شده با مدیرعامل هواپیمایی کشور در اولین فرصت هواپیمایی به استان همدان اختصاص داده می‌شود.

به گزارش گروه استانهای یاشگاه خبرنگاران، "امیر خجسته" ظهر امروز در جلسه‌ای درباره بررسی روند پروژه‌های فرودگاه همدان در سالن جلسات فرودگاه همدان اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با مدیرعامل هواپیمایی کشور داشتیم که در این جلسه اعلام شد در اولین فرصت هواپیمایی به ناوگان مسافربری همدان اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه آرزوی مردم همدان این است که استان فرودگاه فعالی داشته باشد، افزود: استارت این کار باید با پرواز حج صورت بگیرد، پرواز حج تمتع را از دست دادیم در صورتی که می‌

خجسته تصریح کرد: اما کارهای عمره در حال پیگیری است و امیدواریم در دی ماه بتوانیم پرواز حج عمره را از همدان برقرار کنیم، مسئولان به دنبال جبران عدم برقراری پرواز حج از همدان هستند.

وی با تاکید بر اینکه هر کاری در استان با پیگیری جدی تمامی مسئولان به نتیجه می‌رسد، خاطرنشان کرد: بعد از برقراری پرواز تمتع باید به دنبال برقراری پرواز از همدان به سایر نقاط کشور باشیم.

رییس سازمان حج و زیارت استان همدان نیز در این جلسه گفت: برقراری پرواز عتبات عالیات مورد استقبال مردم همدان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس اسماعیلی" اعلام کرد: اگر بتوانیم در بهمن ماه و شب عید پرواز از فرودگاه همدان به سمت عتبات عالیات برقرار کنیم با استقبال مردم روبرو می‌شود.
منبع: ایسنا
برچسب ها: همدان ، هواپیما ، فامنین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.