رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعلام كرد: از امروز ثبت نام سومین دوره‌ مسابقات ملی مناظره دانشجویی به مدت يك ماه آغاز مي‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "رضا فرید زاده" رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی اعلام کرد: سومین دوره‌ مسابقات مناظره دانشجویی در بهمن‌ماه امسال با حضور گروه‌های شرکت‌کننده دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه‌ علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.
 
وی هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را  ترویج فرهنگ گفتگو و تحمل عقيده مخالف، تقويت قدرت بيان و استدلال دانشجويان دانست و ادامه داد: آموزش جذاب و اثربخش مسائل علمي و زمينه سازي براي شكل گيري تفكر نقاد و خلاق از اثرات اينگونه مسابقات است.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهي با اشاره به برگزاری مسابقات در ساليان گذشته اظهار داشت: در دوره جديد، تغییراتی در نحوه اجرای مسابقات جهت بالا بردن سطح کیفی آن انجام گرفته است.
 
فريد زاده مطرح كرد:  دبیرخانه مسابقات ملی مناظره دانشجویی، ثبت‌نام از گروه‌های داوطلب را از امروز 25 آبان ماه به مدت یک ماه انجام مي‌دهد، همچنين دانشجویان در تمام مقاطع از کاردانی تا دکتری بدون محدودیت در رشته تحصیلی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
 
وي تصريح كرد:  کلیه مراحل ثبت نام این دوره از مسابقات از طریق سایت اینترنتی مسابقات به نشانی www.isdc.ir انجام می‌پذیرد، همچنین آیین نامه و شرایط شرکت در اين مسابقات در پایگاه اینترنتی قابل مشاهده است.
 
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در پايان خاطر نشان كرد:  با توجه به محدودیت در تعداد شرکت کننده‌ها، اولویت با کسانی است که زودتر در سایت، ثبت نام خود را تکمیل کنند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار