دكتر ميرزاده در مراسم عزاداري سرور آزادگان حضرت امام حسين(ع) كه مقابل سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد، گفت: كشور ايران به واسطه بهره گيري از فرهنگ عاشورا توانسته استقلال خود را حفظ كند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه آزاد اسلامي، مراسم عزاداري به مناسبت روز هشتم ماه محرم الحرام با حضور دكتر ميرزاده، معاونان و جمعي از كاركنان دانشگاه در سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي برگزار شد.
دكتر حميد ميرزاده، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي، در اين مراسم ضمن تسليت ايام محرم، به سخن امام خميني(ره) درباره عاشورا و تاسوعا اشاره كرد وگفت:  اگر به عمق سخن امام خميني(ره)  كه فرمودند"اين محرم و صفر است كه اسلام را زنده نگه داشته است" پي ببريم، واقعيتش را اين روزها مي بينيم.
دكتر ميرزاده با بيان اين كه تفكر حسيني در همه امور كشور ما جاري است، افزود: با وجود تمامي اختلاف نظرها و سلايق در كشور تمامي افراد و گروه ها حول محور امام حسين (ع) متحد مي شوند از اينروست كه كشور، عليرغم همه توطئه ها همچنان با صلابت پيش مي رود.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي با بيان اين كه مقام معظم رهبري پرچمدار نهضت حسيني در جامعه ما هستند، افزود: صلابت رهبري، حضور هوشمندانه و پرشور مردم و مديريت مدبرانه رييس جمهور باعث حل و فصل بسياري از مشكلات داخلي و خارجي شده است وكشور ايران به واسطه چنين پشتوانه هايي و همچنين بهره گيري از فرهنگ عاشورا توانسته در دنيا به صورت سرافراز و مستقل عمل كند و به همین دلیل می بینیم ایران کانون توجهات جهانی است.
بر اساس اين گزارش دسته عزاداري سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي با حضور ریاست دانشگاه، معاونان، مديران كل و كاركنان پس از عبور از خيابان پاسداران، نماز ظهر و عصر را در نمازخانه سازمان مركزي دانشگاه اقامه كردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار