نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی از احتمال خصوصی سازی طرح های راه سازی و استقرار گیت عوارضی در آنها خبر داد.

 

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بودجه در وضعی نیست که بتوان طرح هایی مانند کمربندی گیلاوند و همچنین کنارگذر شمالی رودهن را آغاز کرد.

وی ادامه داد: با توجه به چنین شرایطی، امور به سمت و سوی خصوصی سازی سوق داده می شود؛ در خصوص چنین طرح هایی گفته می شود که بودجه ای نیست، اما می توان آنها را به بخش خصوصی سپرد و گیت عوارضی تعبیه کرد.

مشهدی عباسی افزود: اما در این بین، برخی طرح های راه سازی منطقه در ردیف طرح های ملی قرار دارد و پیگیری پروژه هایی از این دست به شکل بهتری انجام پذیر است.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این مسئول با اشاره به دیگر مسیر کنارگذر شرق استان تهران یعنی کمربندی جنوبی بومهن نیز گفت: مسئولان با زحمات و پیگیری های بسیار کنارگذری در جوار شهر بومهن احداث کردند که هرچند راحتی بسیاری از مردم را در پی داشت ولی در عین حال مردم منطقه "مهرآباد" رودهن را با مشکلاتی در قسمت ورودی مواجه کرد که باید فکری برای آن شود.

وی، هدف اصلی خود در مسیر خدمتگزاری را حمایت از تولید کنندگان منطقه در راستای افزایش کارآفرینی برای اقشار مختلف در شهرستان های دماوند و فیروزکوه عنوان کرد

مشهدی عباسی افزود: در حال حاضر شهرستان های دماوند و فیروزکوه نیازمند ایجاد فرصت های شغلی هستند، از این رو هر سرمایه گذاری که بتواند در مسیر کارآفرینی گام بردارد مورد حمایت مجموعه مدیریتی شهرستان قرار می گیرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حوزه انتخابیه در سه محور دانشگاهی، گردشگری و کشاورزی می تواند رشد و توسعه پیدا کند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.